Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

PC-en fungerer ikke, og jeg aner ikke hvorfor

Anbefalte innlegg

Jeg har en del problemer med datan nå.

Det ene er at når jeg er inne på nettleseren, linkes plutselig masse ord til en annenn side, nemlig denne her : http://clicksearchclick.com/search.php?aff...jo=1KaLmIg2kB7f .

En annen ting er at etter det der ^^ startet (var vel i går kveld) så har nettleseren begynt å bli så ufattelig treg. Pc'n har generelt blitt tregere også.

En siste ting jeg har merket (til nå) er at jeg ikke kan gå inn på gta sa mer. Eller, jeg får til å åpne spillet, kommer helt til startskjermen, så slår det seg av.

Jeg har fjernet alt jeg fant med Spybot og Ad-Aware nå.

Er desperat, håper noen kan hjelpe!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kan noen finne tak i link til et virusprog for meg? skulle gjerne "googlet" selv, men nettlesern driver å slår seg av når jeg hele tiden..

forresten, på systemoppretting fikk jeg ikke til å sette ting tilbake til en dato, måtte bare velge datoen i dag og tidspunktet nå.. ( ? )

Lenke til kommentar

kan noen finne tak i link til et virusprog for meg? skulle gjerne "googlet" selv, men nettlesern driver å slår seg av når jeg hele tiden..

forresten, på systemoppretting fikk jeg ikke til å sette ting tilbake til en dato, måtte bare velge datoen i dag og tidspunktet nå.. ( ? )

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

Lenke til kommentar

AVG Free Edition er en god og gratis antivirus program:

http://free.grisoft.com/doc/Get+AVG+FREE/lng/us/tpl/v5

Ad-Aware SE Personal er også gratis og fjerner det meste av spyware:

http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Person...ubj=dl&tag=top5

Microsoft Antispyware er også veldig god for å fjerne spyware og andre skumle ting ;) :

http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en

Denne krever at du har orginal Windows versjon, så fy fy om du ikke har :p

Start PC'en opp i sikkerhetsmodus med nettverk om du har problemer med å laste pga. den siden som dukker opp, pleier å hjelpe.

Når du skal scanne maskinen start den opp i sikkerhetsmodus (vanlig) og scan, da skal programmene finne virusene og spywaren siden en del "gjemmer" seg i andre filer og vil ikke bli fjernet om du starter opp vanlig.

Håper dette hjelper.

Lenke til kommentar

jeg har kjørt ad aware og spybot flere ganger nå, uten at det hjalp noe særlig.

fikk linken til avg antivirus i går, lastet ned det men fikk ikke til å installere. når jeg dobbelklikka på installfila skjedde ingenting..

takk for all hjelp hittil uansett da :)

Lenke til kommentar

jeg har kjørt ad aware og spybot flere ganger nå, uten at det hjalp noe særlig.

fikk linken til avg antivirus i går, lastet ned det men fikk ikke til å installere. når jeg dobbelklikka på installfila skjedde ingenting..

takk for all hjelp hittil uansett da :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...