dustepupp Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg har en del problemer med datan nå. Det ene er at når jeg er inne på nettleseren, linkes plutselig masse ord til en annenn side, nemlig denne her : http://clicksearchclick.com/search.php?aff...jo=1KaLmIg2kB7f . En annen ting er at etter det der ^^ startet (var vel i går kveld) så har nettleseren begynt å bli så ufattelig treg. Pc'n har generelt blitt tregere også. En siste ting jeg har merket (til nå) er at jeg ikke kan gå inn på gta sa mer. Eller, jeg får til å åpne spillet, kommer helt til startskjermen, så slår det seg av. Jeg har fjernet alt jeg fant med Spybot og Ad-Aware nå. Er desperat, håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvilken nettleser bruker du? Har du brannmur(software) og antivirus? Lenke til kommentar
Delphi Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 har du sjekket pc'en for spyware? Last ned Spybot (Her) hvis du ikke her noe anti-spywareprogram fra før og bruk det til å scanne pc'en. Jeg tror det kan hjelpe deg endel - Delphi Lenke til kommentar
dustepupp Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 sjekket med spybot, ja.. bruker opera, har bare den brannmuren som følger med windowns.. takk for tilbakemeldinger, kom gjerne med flere også. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 1) Under tilbehør - systemverktøy finner du systemgjenoppretting (eh regner med at du bruler xp), opprett til en tidligere dato. 2) Rens PC med antivirus, spybot og adaware. Funker ting bedre nå? Lenke til kommentar
dustepupp Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 kan noen finne tak i link til et virusprog for meg? skulle gjerne "googlet" selv, men nettlesern driver å slår seg av når jeg hele tiden.. forresten, på systemoppretting fikk jeg ikke til å sette ting tilbake til en dato, måtte bare velge datoen i dag og tidspunktet nå.. ( ? ) Lenke til kommentar
dustepupp Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 kan noen finne tak i link til et virusprog for meg? skulle gjerne "googlet" selv, men nettlesern driver å slår seg av når jeg hele tiden.. forresten, på systemoppretting fikk jeg ikke til å sette ting tilbake til en dato, måtte bare velge datoen i dag og tidspunktet nå.. ( ? ) Lenke til kommentar
dustepupp Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) som sagt, nettleseren fucker opp ting her.. håper noen moderatorer kan slette postene som ble til overs ovenfor her, beklager det.. Endret 12. juli 2005 av dustepupp Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Prøv å reinstaller opera Lenke til kommentar
dustepupp Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 har prøvd det. hjalp ikke. Lenke til kommentar
jabe Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har du forsøkt å installere f.eks FireFox? Lenke til kommentar
N* Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Har du forsøkt å installere f.eks FireFox? da blir nok alt så mye bedre du må nok få vekk virus og spyware først. Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 AVG Free Edition er en god og gratis antivirus program: http://free.grisoft.com/doc/Get+AVG+FREE/lng/us/tpl/v5 Ad-Aware SE Personal er også gratis og fjerner det meste av spyware: http://www.download.com/Ad-Aware-SE-Person...ubj=dl&tag=top5 Microsoft Antispyware er også veldig god for å fjerne spyware og andre skumle ting : http://www.microsoft.com/downloads/details...&displaylang=en Denne krever at du har orginal Windows versjon, så fy fy om du ikke har Start PC'en opp i sikkerhetsmodus med nettverk om du har problemer med å laste pga. den siden som dukker opp, pleier å hjelpe. Når du skal scanne maskinen start den opp i sikkerhetsmodus (vanlig) og scan, da skal programmene finne virusene og spywaren siden en del "gjemmer" seg i andre filer og vil ikke bli fjernet om du starter opp vanlig. Håper dette hjelper. Lenke til kommentar
dustepupp Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 jeg har kjørt ad aware og spybot flere ganger nå, uten at det hjalp noe særlig. fikk linken til avg antivirus i går, lastet ned det men fikk ikke til å installere. når jeg dobbelklikka på installfila skjedde ingenting.. takk for all hjelp hittil uansett da Lenke til kommentar
dustepupp Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 jeg har kjørt ad aware og spybot flere ganger nå, uten at det hjalp noe særlig. fikk linken til avg antivirus i går, lastet ned det men fikk ikke til å installere. når jeg dobbelklikka på installfila skjedde ingenting.. takk for all hjelp hittil uansett da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå