Suppelars2k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Du har gjort et elendig kjøp. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Du har gjort et elendig kjøp. Ventet faktisk ikke noe annet svar fra forumets egen besserwisser. Ignorer innlegget hans. Hvis ikke kan han komme med en saklig begrunnelse Endret 12. juli 2005 av Bogan Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Ventet faktisk ikke noe annet svar fra forumets egen besserwisser. Boo-fucking-hoo. At jeg mener han har gjort et dårlig kjøp gjør meg forresten ikke til noen besserwisser. 1-0. Begrunnelse? Javel. Jeg har hatt fire forskjellige trådløse løsninger, og alle utenom Logitechs aller mest fancy schmancy variant var kjempeskuffelser. Èn ting er at et billig tråd-tastatur uten den store komforten funker som flesk, men når det er trådløse saker kan man ende opp med et tastatur man ikke engang får skrevet noe med. Senderene skal funke, programvaren skal funke, batteriene skal holde. Av egen erfaring ville jeg ihvertfall aldri ha kjøpt hva-som-helst av trådløse tastaturer, og i dag holder jeg meg til lednings-varianten, er lei av alt styret. Ps. Commie!!! Grr. Endret 12. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Like greit og skrive det i første innleget da kanskje HalTan..... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Like greit og skrive det i første innleget da kanskje HalTan..... Like greit om du ikke skrev dette innlegget da... Endret 12. juli 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sikkert et bra kjøp. Du får et brukbar tastatur og en brukbar mus for en billig penge. Lenke til kommentar
spiffers Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har ikke noen erfaring med dette tastaturet, men samtlige tre kjøp fra netthandelen har vært store skuffelser. Håper for din del du blir fornøyd med tastaturet, men jeg tviler sterkt på det- Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Ventet faktisk ikke noe annet svar fra forumets egen besserwisser. Boo-fucking-hoo. At jeg mener han har gjort et dårlig kjøp gjør meg forresten ikke til noen besserwisser. 1-0. Begrunnelse? Javel. Jeg har hatt fire forskjellige trådløse løsninger, og alle utenom Logitechs aller mest fancy schmancy variant var kjempeskuffelser. Èn ting er at et billig tråd-tastatur uten den store komforten funker som flesk, men når det er trådløse saker kan man ende opp med et tastatur man ikke engang får skrevet noe med. Senderene skal funke, programvaren skal funke, batteriene skal holde. Av egen erfaring ville jeg ihvertfall aldri ha kjøpt hva-som-helst av trådløse tastaturer, og i dag holder jeg meg til lednings-varianten, er lei av alt styret. Ps. Commie!!! Grr. Hvordan kan du mene noe uten å ha prøvd det? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Heisann alle dere som IKKE har dette tastaturet/musen, hva veit dere om dette? Dere snakker generelt om trådløse tastaturer. Mitt spørsmål var: Var dette et bra kjøp til min bruk? Tenk på det før dere poster! Edit: Det blir noe av det samme som darkness| skrev Endret 13. juli 2005 av DE1 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Tror vi kan konkludere med at hvis du ikke er fornøyd så sitter du med et tastatur i bakhanda og liker du det så er det ok EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg