Gå til innhold

Har jeg gjort et dårlig kjøp på auksjon?

DE1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ventet faktisk ikke noe annet svar fra forumets egen besserwisser.

Boo-fucking-hoo. At jeg mener han har gjort et dårlig kjøp gjør meg forresten ikke til noen besserwisser. 1-0.

Begrunnelse? Javel. Jeg har hatt fire forskjellige trådløse løsninger, og alle utenom Logitechs aller mest fancy schmancy variant var kjempeskuffelser. Èn ting er at et billig tråd-tastatur uten den store komforten funker som flesk, men når det er trådløse saker kan man ende opp med et tastatur man ikke engang får skrevet noe med. Senderene skal funke, programvaren skal funke, batteriene skal holde. Av egen erfaring ville jeg ihvertfall aldri ha kjøpt hva-som-helst av trådløse tastaturer, og i dag holder jeg meg til lednings-varianten, er lei av alt styret.

Ps. Commie!!! Grr.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Ventet faktisk ikke noe annet svar fra forumets egen besserwisser.

Boo-fucking-hoo. At jeg mener han har gjort et dårlig kjøp gjør meg forresten ikke til noen besserwisser. 1-0.

Begrunnelse? Javel. Jeg har hatt fire forskjellige trådløse løsninger, og alle utenom Logitechs aller mest fancy schmancy variant var kjempeskuffelser. Èn ting er at et billig tråd-tastatur uten den store komforten funker som flesk, men når det er trådløse saker kan man ende opp med et tastatur man ikke engang får skrevet noe med. Senderene skal funke, programvaren skal funke, batteriene skal holde. Av egen erfaring ville jeg ihvertfall aldri ha kjøpt hva-som-helst av trådløse tastaturer, og i dag holder jeg meg til lednings-varianten, er lei av alt styret.

Ps. Commie!!! Grr.

Hvordan kan du mene noe uten å ha prøvd det?

Lenke til kommentar

Heisann alle dere som IKKE har dette tastaturet/musen, hva veit dere om dette?

Dere snakker generelt om trådløse tastaturer.

Mitt spørsmål var: Var dette et bra kjøp til min bruk?

Tenk på det før dere poster!

Edit: Det blir noe av det samme som darkness| skrev

Endret av DE1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...