DE1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg føler at jeg har gjort et dårlig kjøp på netthandelen.no... Her er en link til produktet jeg kjøpte. Hva synes du/dere om kjøpet? Håper på svar, fort! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Næh.. men det spørs jo hvor mye frakten kommer på Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sikkert et OK tastatur. Billig var det, og kvaliteten er ikke på topp, men et tilsvarende logitech-tastatur kommer på over 800,- Tror du gjorde en OK handel Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Tusen, tusen takk.. Har ikke snakket med fattern enda, han kommer til å fly i taket siden jeg ikke spurte han.. Men dette danner jo et godt grunnlag..! Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 HAHAHAHAHA. Kjøpet ditt sugde. Selg det videre og kjøp heller en MX518 (fra hvorsomhelst) og et Mist-tastatur fra Microplex. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Fremdeles ikke så aller værst. Du får jo både mus og tastatur.. musen er oppladbar. Høres ut som et helt greit kjøp, spør du meg Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 HAHAHAHAHA. Kjøpet ditt sugde. Selg det videre og kjøp heller en MX518 (fra hvorsomhelst) og et Mist-tastatur fra Microplex. Hvorfor det? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har ikke snakket med fattern enda, han kommer til å fly i taket siden jeg ikke spurte han.. For 250kr?? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 HAHAHAHAHA. Kjøpet ditt sugde. Selg det videre og kjøp heller en MX518 (fra hvorsomhelst) og et Mist-tastatur fra Microplex. Som er med tråd? Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 HAHAHAHAHA. Kjøpet ditt sugde. Selg det videre og kjøp heller en MX518 (fra hvorsomhelst) og et Mist-tastatur fra Microplex. Hvorfor det? Hva skal du bruke det til da? Tenkte på gaming da jeg skrev det der. Trådløst er ikke akkurat kjent for å være tipp topp hyper. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Takk for at du støtter meg "darkness|" Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 HAHAHAHAHA. Kjøpet ditt sugde. Selg det videre og kjøp heller en MX518 (fra hvorsomhelst) og et Mist-tastatur fra Microplex. Hvorfor det? Hva skal du bruke det til da? Tenkte på gaming da jeg skrev det der. Trådløst er ikke akkurat kjent for å være tipp topp hyper. Jeg skal ha det til word,excel,power point, internett og MSN bruk. Dette er ikke til gaming-pcen min Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Har ikke snakket med fattern enda, han kommer til å fly i taket siden jeg ikke spurte han.. For 250kr?? For 210 + frakt Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 HAHAHAHAHA. Kjøpet ditt sugde. Selg det videre og kjøp heller en MX518 (fra hvorsomhelst) og et Mist-tastatur fra Microplex. Har du prøvd det da? BTW: Feilpost.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 No problem Daggern2005 Neptun_: Hvem har sagt at han skal game? Dette er ikke en diskusjon om hvorvidt trådløst eller med tråd er bra eller ikke. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg skal ha det til word,excel,power point, internett og MSN bruk. Dette er ikke til gaming-pcen min Jaja, holder nok til det. darkness|: Jeg skulle bare si meningen min (som en gamer ), og så slang jeg med et par tips i farten. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Tusen takk for svar alle sammen. Ser ut til at det er enstemmig for at det var et bra kjøp... Godt å høre det. Noen fler som er "for/mot"? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 HAHAHAHAHA. Kjøpet ditt sugde. Selg det videre og kjøp heller en MX518 (fra hvorsomhelst) og et Mist-tastatur fra Microplex. Hvorfor det? Hva skal du bruke det til da? Tenkte på gaming da jeg skrev det der. Trådløst er ikke akkurat kjent for å være tipp topp hyper. Jeg skal ha det til word,excel,power point, internett og MSN bruk. Dette er ikke til gaming-pcen min Da er det sikkert et meget godt kjøp! Hadde det vært til spill burde du trolig nok sagt at du ikke ville ha det allikevel (uten at jeg skal si noe sikert). Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tror det var et helt kurrant kjøpt jeg! Undervurderer ikke slike billige tastaturer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg