furiouseagle Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei... Kikker på tilbudet til Dell på Inspiron 9300 der du nå skal få 2XRAM, er dette et tilbud å slå til på? Så vidt jeg skjøner det, så varer tilbudet fram til 13.07, eller er det fra 13.07? Vet at Dell er ganske dyre i grunn, så hadde i utgangspunktet ikke tenkt å handle der, men med dette tilbudet så er det jo kanskje begynt å bli en akseptabel pris? Iallefall viss maskinen er grei... Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei... Kikker på tilbudet til Dell på Inspiron 9300 der du nå skal få 2XRAM, er dette et tilbud å slå til på? Så vidt jeg skjøner det, så varer tilbudet fram til 13.07, eller er det fra 13.07? Vet at Dell er ganske dyre i grunn, så hadde i utgangspunktet ikke tenkt å handle der, men med dette tilbudet så er det jo kanskje begynt å bli en akseptabel pris? Iallefall viss maskinen er grei... Ganske dyre? Hvor har du det fra? Dell er noe av det billigste du får på maskiner. Men ekstrautstyr etter at du kjøpte maskinen er ikke billig. De er ganske dyre på ekstra RAM også. Inspirion 9300 er en veldig bra maskin. Les tråden her om 9300 erfaringer så finner du nok det meste du trenger å vite om den maskinen. De kjører ganske ofte "dobbelt med ram for samme pris" tilbud hos Dell. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei... Kikker på tilbudet til Dell på Inspiron 9300 der du nå skal få 2XRAM, er dette et tilbud å slå til på? Så vidt jeg skjøner det, så varer tilbudet fram til 13.07, eller er det fra 13.07? Vet at Dell er ganske dyre i grunn, så hadde i utgangspunktet ikke tenkt å handle der, men med dette tilbudet så er det jo kanskje begynt å bli en akseptabel pris? Iallefall viss maskinen er grei... Jeg bestilte denne pc'en i går... da var det 3 tilbud, nemlig fikk jeg: dobbel ram, gratis fargeprinter og gratis 512mb minnpenn... Dette er langt fra det beste tilbudsopsettet du kan får fra dell, men jeg var nødt til å bestille så fort som mulig, så... Det beste er hvis du får gratis frakt, 1250kr avslag og dobbel ram Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Tilbudene kommer med ujevne mellomrom så det kan alltids lønne seg å ha litt is i magen. Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hei DestructO! Hvilket oppsett kjørte du, og hva pris fikk du på herligheten? Lenke til kommentar
hallvis Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Min erfaring er at man kan "velge" de tilbudene man vil ha, så lenge man er hyggelig og høflig mot selgeren. Lenke til kommentar
DestructO Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei DestructO! Hvilket oppsett kjørte du, og hva pris fikk du på herligheten? prisen ble ca. 15,5k med 1,86ghz, 1gb ram (1x1024), wuxga-skjerm, go6800 256mb, 80gb 5400rpm, carbon lcd cover osv For å få det til denne prisen må du trykke på "dell anbefaler" knappen og velge det opsettet til venstre, så må du huske å fjerne forsikringen til 4000kr Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Glimmrende! Lenke til kommentar
TMH Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Del kjører tilbud hele tiden, og later som om det er tilbud. De endrer tilbudene mellom mer RAM, HDD, og annet ekstrautstyr hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå