kriryd Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Maskinen er kun brukt noen få ganger, altså nesten splitter ny, men har i denne perioden vært plaget av ett oppstartsproblem. Feilmeldingen kommer ganske tidlig, og er som følger: "Invalid system disk Replace the disk, and then press any key" eller "Disk boot failure, Insert system disk and press enter" Spesifikasjoner om maskinen er: K8N NEO2 PLATINUM AMD CPU Athlon-64 3500+ Visst det trengs noe mere informasjon om spesifikasjonene, si ifra. Håper noen kan hjelpe ettersom dette er surt siden det er så ny pc og er veldig mange viktige filer liggende på maskinen. Lenke til kommentar
kriryd Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Kan legge til at jeg har tidligere kommet meg inn på maskinen, men jeg har ikke endret noe siden sist den fungerte, ettersom den kun brukes til arbeid. Lenke til kommentar
kriryd Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 du har vel tilfeldigvis ikke en diskett eller usb pinne stående i? kan hende maskina leter etter en boot sector på en av de.. om ikke så må du nok til med å fikse boot.ini Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå