mortyn Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 jeg bygget en pc i går og når jeg velger slå av på start menyen lukker windows seg, men pc'en slår seg ikke av. for å få til å slå den av må jeg holde inn power knappen. har hatt et slikt problem:no: før og det begynner å bli slitsomt. vet dere hva det kan være? Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 ingen? javascript:add_smilie("") Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Du har vel installert noen programmer som for windows til å henge når du trykker Avslutt, fjern eventuelle programmer og se om det hjelper. Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Nei, tror ikke det. For den logger ut av windows Xp men når den er avsluttet står den bare å lyser med sort display. Jeg har tenkt på noe av det samme Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ok, gå inn i bios og se om den automatisk power off er på. Husker ikke hva den heter, men er en power meny som en kan stille sånn. Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 hvordan gjør jeg det da. kan å gå inn på bios men vet ikke hva og hvor jeg skal nor jeg først er der Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Skal ligge et valg under Power menyen (eller kanskje Strøm om du har norsk). Kan desverre ikke forklare mer siden jeg ikke vet hvilken bios du har Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 jeg har Phoenix -AwardBios CMOS det står ikke noe om automatisk power-off jeg har ikke vert inne på bios og forandret Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 hvis noen har samme bois håper jeg at dere kan ta dere bryet med å sjekke power instillingene deres og si hva de står på Lenke til kommentar
Buffaloboy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Bare load fail-safe defaults eller noe. Må jo være noe som har skjedd, for dette er ikke normalt. Gratulerer med ny pc btw! Buffaloboy Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Saken er løst! men jeg vet ikke hvordan jeg greide det Tusen takk for alle svar Jeg installerte et program til hovedkortet(ekstra greie), og det fungerer nå! Lenke til kommentar
mortyn Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Nej! nå har jeg problemet igjen. fikk til å slå den av 4 ganger, men så begynte problemet igjen. må prøve flere ting da Lenke til kommentar
crazyfrog Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Hvilket HK har du ??? Har vært borti noe lignende på nforce2 maskiner Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 9. august 2005 Del Skrevet 9. august 2005 1. Start Regedit. 2. Finn flg. key: HKEY_LOCAL_MACHINE/SYSTEM/CurrentControlSet/Control. 3. Klikk på "Control-Folderen". 4. Velg "WaitToKillServiceTimeout" 5. H.klikk på denne og velg "Modify". 6. Sett inn en verdi som er lavere enn 2000 - prøv med 200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå