fredde Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 er det bare jeg som stadig får opp "Service Unavailable" Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ser ut til at de har litt problemer ja, får samme meldingen her Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De har jo kutta ganske hardt i bemmaningen der i det siste. Kanskje de permiterte web ansvarlig også? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Det er heller ikke noe problem her Lenke til kommentar
lasso Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De har jo kutta ganske hardt i bemmaningen der i det siste. Kanskje de permiterte web ansvarlig også? Feil. Vi i Netshop har ikke kuttet noen. Vi ansetter faktisk folk i disse dager. Samt utvider med hentelager i Oslo. MVH Lasse, Netshop Lenke til kommentar
fredde Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 De har jo kutta ganske hardt i bemmaningen der i det siste. Kanskje de permiterte web ansvarlig også? Feil. Vi i Netshop har ikke kuttet noen. Vi ansetter faktisk folk i disse dager. Samt utvider med hentelager i Oslo. MVH Lasse, Netshop Men da kan du sikkert fortelle oss når dere regner med å ha websiden opp å gå igjen? Var samme problemet i går kveld!!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) De har jo kutta ganske hardt i bemmaningen der i det siste. Kanskje de permiterte web ansvarlig også? Feil. Vi i Netshop har ikke kuttet noen. Vi ansetter faktisk folk i disse dager. Samt utvider med hentelager i Oslo. MVH Lasse, Netshop Stemmer det, en jeg kjenner har søkt jobb og greier hos dere EDIT: og siden fungerer helt fint hos meg nå . Endret 12. juli 2005 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå