Gå til innhold

PSU til Overklokking - Tips?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe ny PSU for å overklokke P4-pc'en min.

Er det noen som anbefaler noe? (og ja, jeg vet at jeg skal holde meg unna Q-Tec :!: )

Har en NorthQ 400W fra før av, men den er veldig ustabil på spenninger. Tror det er den som skyldes de dårlig overklokkingsevnene på pc'en min. Har en 3,2 P4 640 og har hittil såvidt klart å fått den over 3,7

Men det kan vel også ha med Hovedkortet å gjøre....

Edit: Skrivefeil

Endret av HardRockillious
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe.. Får vurdere å fleske hardt til da.. Kanskje få smuglet inn fra USA.... Rundt 130$ der borte visstnok... Hvis ikke blir d vel.. Hmm... 1350,- på NetShop

Jaja, det er knapt et par timer med arbeid... Får sette i gang å spare da!

OCZ it is! :thumbup:

Endret av HardRockillious
Lenke til kommentar

OCZ ble litt for dyr, men jeg fant en Hiper 580 watt PSU som jeg har kjøpt. Klokker fælt med den og jeg er veldig fornøyd. Klokket AMD 3200+ Winchester til 2,45 Ghz, DFI Lanparty nf4 SLI-DR, OCZ PC 4000VX RAM på 3,4 volt akkurat nå, POV 6600GT kort med POV IceChameleon vifte koblet på strømforsyning.

sjekk linken:

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=150396

-finnes også i svart. Er ganske imponert over bundelen den kom i. Ifølge manualen skal PSUen levere MINIMUM 70% av 580 watt. 630 watt peak. Likte kontaktene på den som gjorde det enklere å koble opp. Meget pen, men har litt harry blå lysdioder men det bryr jeg meg lite om. PSUen er tydeligvis populær, så den har vært utsolgt flere ganger. Du får den i posten for 1050- omtrent. Det er 500- billigere enn OCZ Powerstream 520 wattern, levert i posten.

Mvh.

Bjørn :D

Lenke til kommentar
OCZ ble litt for dyr, men jeg fant en Hiper 580 watt PSU som jeg har kjøpt. Klokker fælt med den og jeg er veldig fornøyd. Klokket AMD 3200+ Winchester til 2,45 Ghz, DFI Lanparty nf4 SLI-DR, OCZ PC 4000VX RAM på 3,4 volt akkurat nå, POV 6600GT kort med POV IceChameleon vifte koblet på strømforsyning.

sjekk linken:

http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=150396

-finnes også i svart. Er ganske imponert over bundelen den kom i. Ifølge manualen skal PSUen levere MINIMUM 70% av 580 watt. 630 watt peak. Likte kontaktene på den som gjorde det enklere å koble opp. Meget pen, men har litt harry blå lysdioder men det bryr jeg meg lite om. PSUen er tydeligvis populær, så den har vært utsolgt flere ganger. Du får den i posten for 1050- omtrent. Det er 500- billigere enn OCZ Powerstream 520 wattern, levert i posten.

Mvh.

Bjørn :D

hørt mye bra om den psuen, så kan du plukke av de ledningene du ikke har bruk for.

off topic her:

klarer du ikke kloke lenger enn 2,45...... burde klare litt til :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...