Gå til innhold

Bildekritikk: Noen bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

Blad liker jeg! Vignetteringen funker bra og motivet er fint. Gode og kontrastfylle farger.

Blader liker jeg enda bedre! Kul effekt med blåstikket, samtidig som du har farve på et av bladene. Kompen er jeg litt usikker på. Kunne kanskje hatt litt mer himmel?

Powerlines er også et veldig fint bilde, men du trenger nødvendigvis ikke alt rundt kraftlinjene. Litt mye himmel og svart bunn kanskje. Liker fargene!

Skyer blir litt kjedelig og uskarpt.

Gjerdestolpe blir også litt kjedelig og ordinært. Er litt usikker på hva som egentlig er hovedmotivet.

Vanndråper er stilig, men dette blir også litt uskarpt. Her kunne du også kanskje kjørt opp kontrasten litt for å få det litt mer spennendes.

Uansett er du dyktig! Fine bilder!

-Magnus

Lenke til kommentar

Likte "Blader", "Powerlines", og "Gjerdeport".

Vanskelig å forklare hvorfor, meg jeg kan gjøre et forsøk.

Blader: Liker effekten i bildet. Bildet er kjedelig, men samtidig spenstig in interessant. Vanskelig å forklare.

Powerlines: Bildet gir meg en god følelse, og jeg veit ikke hvorfor. Men som Pallesen sa: du behøver kanskje ikke alt det svarte i bunnen.

Gjerdeport: Jeg synes bildet er veldig fint. Motivet er kanskje ikke det mest spennende, men du har gjort det veldig bra. Liker kontrastene og den litt dystre følelsen jeg får.

Lenke til kommentar

Takk for all tilbakemelding og kritikk, skal forandre litt på bildene. Proffesjonel er jeg nok neppe, med mitt halvødelagte Canon G3 som bare gir skarphet ved bruk av macroknapp ;)

Uansett, jeg kan poste et nytt sett med bilder en gang i fremtiden :)

Endret av Domodyret
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...