Domodyret Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Hei, jeg ønsker litt kritikk på noen av mine bilder tatt med Canon G3: Blad Blader Flowery Selvportrett Powerlines Rommet Skyer Gjerdeport Vanndråper Ligger noen flere bilder på min deviantART-profil Lenke til kommentar
Fl@meboy Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Jeg synes Nr.2 og det siste var tøffest og powerlines selvsagt Endret 12. juli 2005 av Fl@meboy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Selvportrett og Powerlines var ekstremt kule! Likte også det som het Blader godt. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 12. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 Syns du er meget dyktig Lager du noen rammer og greier ser jo dette profesjonelt ut. Lykke til videre Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. juli 2005 @datating: Takk, lekte litt med kontrast på selvportrettet. @oivind_dahle: Tok vekk rammene før jeg posta dem, syns det så litt rart ut. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Hei Blad liker jeg! Vignetteringen funker bra og motivet er fint. Gode og kontrastfylle farger. Blader liker jeg enda bedre! Kul effekt med blåstikket, samtidig som du har farve på et av bladene. Kompen er jeg litt usikker på. Kunne kanskje hatt litt mer himmel? Powerlines er også et veldig fint bilde, men du trenger nødvendigvis ikke alt rundt kraftlinjene. Litt mye himmel og svart bunn kanskje. Liker fargene! Skyer blir litt kjedelig og uskarpt. Gjerdestolpe blir også litt kjedelig og ordinært. Er litt usikker på hva som egentlig er hovedmotivet. Vanndråper er stilig, men dette blir også litt uskarpt. Her kunne du også kanskje kjørt opp kontrasten litt for å få det litt mer spennendes. Uansett er du dyktig! Fine bilder! -Magnus Lenke til kommentar
lars91 Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Dette ser veldig proffisjonelt ut. Kansje du er det? Hva vet jeg. Bildene er bra. Oppfinsomheten mangler det i hvertfall ikke noe på. Bare fortsett å ta bilder å send dem inn. Disse bildene må andre få se også! Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 14. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2005 Likte "Blader", "Powerlines", og "Gjerdeport". Vanskelig å forklare hvorfor, meg jeg kan gjøre et forsøk. Blader: Liker effekten i bildet. Bildet er kjedelig, men samtidig spenstig in interessant. Vanskelig å forklare. Powerlines: Bildet gir meg en god følelse, og jeg veit ikke hvorfor. Men som Pallesen sa: du behøver kanskje ikke alt det svarte i bunnen. Gjerdeport: Jeg synes bildet er veldig fint. Motivet er kanskje ikke det mest spennende, men du har gjort det veldig bra. Liker kontrastene og den litt dystre følelsen jeg får. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 (endret) Takk for all tilbakemelding og kritikk, skal forandre litt på bildene. Proffesjonel er jeg nok neppe, med mitt halvødelagte Canon G3 som bare gir skarphet ved bruk av macroknapp Uansett, jeg kan poste et nytt sett med bilder en gang i fremtiden Endret 15. juli 2005 av Domodyret Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 4 ord: Skillzor to teh maxxor! Serriøst de der var virkelig bra! Det var et par jeg ikke likte fult så godt da; Skyer, Gjerdeport og rommet... Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 15. juli 2005 Veldig bra! likte spesielt vanndråpene Lenke til kommentar
Maverickfoto Skrevet 16. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 16. juli 2005 Synes alle bildene dine var fine jeg... Men om jeg skulle plukke ut noen, om jeg fikk velge to stykker....ville jeg hatt selvportrettet og rommet, men i svart/hvit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå