Amriden Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sitter og skal oppgradere min gamle maskin litt her nå. har kommet fram til følgende handleliste hos komplett. Jeg er langt ifra noen gamer så SLI og den slags er helt vaste for meg. Noen som har skjermkortet jeg har satt på her? Lurer litt på hvordan det funker. Grei bildekvalitet osv.. kortet er et Asus EN6600 GeForce 6600 256MB Silencer PCI-Express. Skal det være noe problem å slenge på en X2 CPU på denne til neste høst? Eller har allerede M2 kommet da? håper noen tar seg tid til å svare. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 en liten kommentar til valg av skjermkort; dersom du skal handle innen neste uke bør du kanskje vurdere GT-utgaven fremfor standard, -her-. 50 kroner + frakt i forskjell, men er kanskje verdt det? dine andre spørsmål får andre ta seg av Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Det kortet er ikke vifteløst. Vet jeg kan kjøpe Zalman kjøler og sette på men da blir korete så jævlig stort. Noen som vet om det er noen problemer med Bitspower sin 12CM CPU kjøler på A8N-E? Lenke til kommentar
Chrichton Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis du ikke spiller noen som helst krevende spill i det hele tatt så kan du jo gå ned til 6200 kort. Det er like bra i Windows som 6600 og takler fint spill som er noen år gamle. Asus EN6200TC GeForce 6200 TurboCache til 499,- for eksempel Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Blei ikke det kortet delvis slaktet i test her på HW? Jeg spiller ytterst lite ja, men hender jo at jeg fyrer igang noe og da er det greit å ha noe er "spillbart". Sikler også litt på denne Hiper HPU-4B580 PSU'n, noen som har noen erfaringer med denne? *oppdatert handlelista* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå