gwh Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Min UPC linje er nede i dag. Falt ut i går ca 23.30. (Jada, burde vært i seng..) Noen flere i Oslo som har problemer i dag? Bor i område 0665 Oslo. Litt synd, for det har vært dønn stabilt siden jeg fikk det for et år siden. Etter oppgraderingen virker det mere ustabilt. Noen med tilsvarende erfaringer? Lenke til kommentar
Cluster1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Bor i 0955 og har ikke hatt nedetid på linjen min. Ring UPC 02123 og hør om de har fått flere feilmeldinger i området ditt, eventuelt om de får kontakt med modemet ditt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Var uten nett ca 30 min. en gang mellom kl 17 og 18 i går. Ellers er det stabilt, kan ikke huske sist det var nede... Postnr 0686. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Bor i 0650, ikke hatt noen problemer. Ring kundeservice og sjekk, eller se driftsstatus på nettet. Er det ikke rapportert noen problemer i ditt område må du jo ringe inn å sjekke. Måtte selv bytte modem for å få 8mbit, men har ikke hatt noen stabilitetsproblemer etter at de oppgraderte linjene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå