Sweet Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Heei jeg fikk en ruter i går, trådløs, AT modell AT-WL2400.. har driver for rutern installerrt, så den funker.. men problemet er at jeg ikke har driver for det trådløse kortet, så jeg får ikke brukt det :S er det noen som kan hjelpe meg med og finne drivere? har googlet, men fant bare drivere for Lin/Unix... står på kortet : PLX technology, PCI9052 Mvh Sweet Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg antar du har kjøpt kortet et-eller-annet sted, tipper produsent og produktnavn og/eller produktnummer står på kvitteringen. Da er det bare å ta en tur på hjemmesiden til produsent -> ( Support -> ) downloads Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei Har du sett om du finner driveren her? Bare velg Wireless fra lista så ligger det drivere til mange av kortene... mvh henrik Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 hmmmmmm... jo jeg har sett der.. men det var bare drivere til selve rutern trur jeg, installerte driverne, men kortet funker fortsatt ikke... og jeg har ikke kvittering... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 det er faen ikke mulig og bli større idiot enn meg!!!!! det kanskje hjelper og installere driver når jeg bruker riktig kort!!!!!! jeg er så idiot LOL@ Myself... Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 det er faen ikke mulig og bli større idiot enn meg!!!!! Joda, ingen problemer å formatere feil partisjon o.l. Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 hehehehehe ja nå var jeg ikke så idiot alikevel da :S kortet fungerer fortsatt ikke!! er riktige drivere... men men.... får titte i løpet av natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå