B|2bb3r Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Quote: Den 2002-07-29 13:22, Killer_DT skrev:...og bare fordi du har noen som funker betyr ikke at alle er like bra! Og at alle som sier noe annet snakker tull! Du må lære litt ydmykhet! Ydmykhet, det har jeg. Vil alikevel påstå at det IBM produserer er av høy kvalitet. Og at alle IBM disker kun tåler 8 timer per dag kan ikke være riktig med tanke på at IBM faktisk bruker sine egne disker i serverløsninger som står og går konstant i flere år. Saken med IBM er vel mer som den er med andre produsenter at velger du lavpris HD så ikke forvent alverden. Selv har jeg aldri hatt spesielle problemer med IBM HD fra mine år i drifting, men har hatt problemer med Seagate. Men dette har relativt lite med topic'et å gjøre. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Quote: ...og bare fordi du har noen som funker betyr ikke at alle er like bra! Og at alle som sier noe annet snakker tull! Du må lære litt ydmykhet! IBM faktisk bruker sine egne disker i serverløsninger som står og går konstant i flere år. Jeg sier ikke at de ikke _KAN_ lage gode disker, deres server disker, som forørvrig er SCSI disker er laget spesielt for å stå på døgnet rundt i flere år! Og grunnen til at de faktisk er en smule billigere enn sine konkurenter er kanskje at de bruker billigere og lavere kvalitet på sine komponenter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå