kilogram Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ny versjon av Hotmail En ny versjon av den populære e-posttjenesten Hotmail blir nå utprøvd hos Microsoft. Den nye betaen har fått kodenavnet Kahuna. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Stilig at Hotmail kommer i ny versjon, men jeg holder meg til Gmail for det. Bruker Gmail Notifier som automatisk gir meg beskjed, både via tekst på skjermen og lyd, når jeg får en ny mail. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 antar man fortsatt må betale for pop3støtte, for meg er det det og plassen til gmail som gjør at gmail er mange ganger bedre. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 bra at det kjem ein oppdatering av hotmail. men det spørs om det er nok til å stele kunder tilbake får gmail. Lenke til kommentar
St Thicket Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hvis man skal velge mellom hotmail og gmail er valget enkelt... Gmail: 2+ gig lagring, ingen reklame, alt gratis, pop funksjon. Hotmail: 25 meg lagring, masse reklame, ofte reklamemail fra microsoft, tungvint grensesnitt, kan kun bruke microsofts epostleser. Tror valget er ganske enkelt Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 På høy tid at de fornyer seg. Spesielt med tanke på konkurrerende tjenester. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Fint varm(mail) får seg ein oppgradering, men eg held meg til Gmail, bedre tjeneste. Lenke til kommentar
genser Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er greit fornøyd med Hotmail den dag i dag.. Men har full tro på at det blir enda bedre. De lager neppe noe halvhjertet om de først lager en helt ny versjon. Alt som står i artikkelen virker bra. Får vente og se. Er desverre liten tvil om at de kommer til å prøve å melke ut så mye penger som mulig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg jeg holder meg til gmail jeg også. Gmail anbefales på det sterkeste! (Over 2386MB plass i innboksen! Helt gratis.) Lenke til kommentar
So|o Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 På tide at de endelig kommer med en oppdatering. Selv bruker jeg Gmail og er meget fornøyd Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 slenger meg på klynger her jeg.. er bra at de oppdaterer den.. håper de forbreder SPAM inboksen VELDIG! får jo spam så det durer etter i hotmail men bruker kun gmail selv Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 foretrekker Gmail jeg og, har brukt det i en 7-8 måneder nå og er knallfornøyd på alle måter.. Lenke til kommentar
JrRRr76 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hotmail: 25 meg lagring, Ehh.. ..bare en filleting (sammenlignet med GMail) men i Hotmail-boksen min står det at jeg har 250Mb tilgjengelig Men jeg ser poenget! Håper at de forbedrer Spam-kontrollen kraftig ja, er lei av spam. Men de klarer jo ikke skille mellom spam og mail som f.eks. kommer fra dem selv - kona mi hadde jeg ikke kjent engang i dag hadde det ikke vært for at jeg tilfeldigvis sjekket junk-katalogen. Hun hadde sendt meg en melding fra profilen min på msn.. Men jeg er gift og skal snart ha barn - tross i Microsoft sitt forsøk på å spoilere det.. (Nå er jo MSN grunnen til at vi fikk kontakt i utgangspunktet da..) Jeg bruker Hotmail mest til Messenger-bruk nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå