Lufthode Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei, lurte på om noen kunne hjelpe meg.. Skal bruke min bærbare på jobb. (offentlig kontor, åpent område/resepsjon), og vil forlate pcen i små perioder. Forsikringsselskapet (if) sier at dette er ok, så lenge leg låser pcen med godkjent lås. Mitt spm er da; er Kensingtonslås (orginal) FG-godkjent? Er de andre det, evt noen billigere enn orginal lås? Ville vært takknemlig for svar. Lenke til kommentar
numbnut Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 vi bruker fra SecuPlus (koster rundt 500,-). de er godkjent. kensington har veldig mange typer, men jeg klarte ikke å finne ut hvilke sertifikater de har.. Lenke til kommentar
jimmyhat66 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei. Pass på at du ikke kjøper kensington låsene fra komplett. Disse låsene er udugelige og er bare å jekke ut av hullet uten å ødelegge noe på hverken maskin eller lås.... Jeg ville ikke kjøpt før jeg har prøvd om jeg var deg... Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 vi bruker fra SecuPlus (koster rundt 500,-). de er godkjent. kensington har veldig mange typer, men jeg klarte ikke å finne ut hvilke sertifikater de har.. Hei, og takk for svar. Hvor får jeg tak i SecuPlus da? Prøvde å google, men fant ingen butikker...(ok,ok, ivertfall ikke blandt de første treffene) Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Du bør ikke stole altfor mye på de låsene, så en video på internett der det var en fyr som dirket opp en Kensington lås, ved hjelp av en tom dorull, en kulepenn, en teipbit og en saks. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Kan forresten nevne at noen av de billigste kensington låsene er som billige diskettboksene var...samme nøkkel på alle...hehe Endret 12. juli 2005 av _Spook_ Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kan forresten nevne at noen av de billigste kensington låsene er som billige diskettboksene var...samme nøkkel på alle...hehe Ja da er det mye vits i å ha Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kjøpte en haug med maskiner (100+) fra Dell, fikk med låser. Tenkte at det kunne jo være kjekt å bruke. Testet de, fant ut alle brukte samme nøkkel...var litt komisk. De gikk rett i søpla gitt... Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kjøpte en haug med maskiner (100+) fra Dell,... Privat ? Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kjøpte en haug med maskiner (100+) fra Dell,... Privat ? Ehh...ja, selvsagt. Har huset fullt av Dell Optiplex GX280. Neida, var nok på jobb vi kjøpte det. Lenke til kommentar
clario Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kjøpte en haug med maskiner (100+) fra Dell,... Privat ? Ehh...ja, selvsagt. Har huset fullt av Dell Optiplex GX280. Neida, var nok på jobb vi kjøpte det. Hehehe.. :!: Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Du bør ikke stole altfor mye på de låsene, så en video på internett der det var en fyr som dirket opp en Kensington lås, ved hjelp av en tom dorull, en kulepenn, en teipbit og en saks. Jeg er klar over at disse låsene ikke er verdens beste. men her er det ikke poenget at låsene skal holde pcen fast..Det kan en narkoruset sosialklient fikse med rå makt, men at i så fall forsikringen skal gjelde. Derfor er jeg på jakt etter en FG-.godkjent låsevaier.. Eller, for all del, andre FG-godkjente måter å feste en pc på som ikke krever omfattende ombygging av bordet.. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 mamoz har en som bare koster 250,-, noen som vet om den er bra nok? http://www.mamoz.no/produkt/C907/eMagic_No...urity_Lock.html ellers ga ett søk på 'lås' på mamoz følgende resultater: Fujitsu Siemens til kr 1050, bør være bra til den prisen Standard Kensington, kr 395... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå