Treize Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 hei jeg har en defekt laptop som jeg skal sende til reperasjon. Men jeg skulle ha tatt backup av hardisken. Lurte paa om det fantes en lur maate aa ta backup av hardisken foer jeg sendte den til reperasjon? gi meg tips. hardiskkabinett og overfore til stasjonaer, en mulighet kanskje? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Harddiskkabinett som tilkobles USB/Firewire eller intern overgang fra 2.5" til 3.5" P-ata. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Du sier ikke noe om hva som er feil på laptopen. For alt jeg vet kan du bare ta ut hd'n og la den ligge på et lurt sted til du får maskina tilbake. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Du sier ikke noe om hva som er feil på laptopen. For alt jeg vet kan du bare ta ut hd'n og la den ligge på et lurt sted til du får maskina tilbake. Mange som nekter å kjøre garanti-rep på en ikke-komplett maskin da de ikke kan gå god for at feilen har blitt utbedret. Lenke til kommentar
Treize Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Du sier ikke noe om hva som er feil på laptopen. For alt jeg vet kan du bare ta ut hd'n og la den ligge på et lurt sted til du får maskina tilbake. Mange som nekter å kjøre garanti-rep på en ikke-komplett maskin da de ikke kan gå god for at feilen har blitt utbedret. mm Noen som kan forklare meg hvordan man tar backup med hardiskkabinett -> stasjonaer metoden? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Noen som kan forklare meg hvordan man tar backup med hardiskkabinett -> stasjonaer metoden? Du skrur ut harddisken fra laptopen, monterer den i kabinettet, plugger i strøm og vips så dukker den forhåpentlig vis opp i ønsket filbehandler. Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Eller bare kjøper en 2,5"->3,5" overgang så kan du sette den i din stasjonære. Men den koster omtrent samme som et billig USB2-kabinett...Så ville nok gått for det. Kan kjøpe deg en ekstra disk å ha i det senere. Veldig kjekt... Lenke til kommentar
petterg Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Eller bare kjøper en 2,5"->3,5" overgang så kan du sette den i din stasjonære. Men den koster omtrent samme som et billig USB2-kabinett...Så ville nok gått for det. Kan kjøpe deg en ekstra disk å ha i det senere. Veldig kjekt... 2,5"->3,5" koster kr 133. ( http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=103373&cks=PRL ) Hvor får man usb / fw adaptere til under 500? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=38103 Denne koster hvertfall 201,- tror jeg har sett enda billigere også. Lenke til kommentar
The 5 element Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) I samme butikken. http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10160&s...rice=&maxPrice= Eg teller 7 stykker under 500,-. Sjølv så har eg det billigaste og det fungere heilt fint på min 1557 utan ekstra strømforsyning. Hentar strømmen frå USB kontakten. Har monterte ein 80 GB Samsung hd i kabinettet. Edit: For seint. Endret 13. juli 2005 av The 5 element Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå