SiR0 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De mobile nettjuveler Visste du at du kan se etter politikontroller med mobiltelefonen din, eller handle aksjer? Telefonen din er en portal ut på nettet, og et vell av mobilsider ligger der ute klare for å utforskes og tas i bruk. Her har du vår egen liste over de beste mobilsidene. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 wap.trafikanten.no burde absolutt være med der . Lenke til kommentar
OperaUser Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 wap.amobil.no synes jeg fortjener en plass Lenke til kommentar
mandela Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 er alle tjenestene som er listet i artikkelen gratis? det kommer ikke fram av artikkelen. er f.eks. netcoms nummeropplysning gratis? ellers så kan firefox også lese wap sider med wml-extension: http://wmlbrowser.mozdev.org/ Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Wap.amobil.no er en ren beta-tjeneste som vi ikke ønsker å profilere akkurat nå. En mer fullstendig utgave av siden med flere tjenester vil komme på plass senere i år. Trafikanten har vi utelatt fordi det er en ren Østlands-tjeneste, som ikke er aktuell for lesere fra andre deler av landet. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 blæ, tror jeg trenger ny mobil. min t610 klager over problemer med dagbladet.no og andre sider (feilmelding 500) mens firefox med rette plugin ikke har problemer i det hele tatt... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg har problemer med wap.dagbladet.no (lese ca 50% av nyhetene der fungerer ikke), med både min 7250i og min helt nye K750i. Tror det er dagbladet som sliter litt gitt... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 det rare var at den funket fint i firefox via extensionen som modellmakt nevnte. hva tjenesteleverandør bruker du? her går det på telenor (skal bytte til høsten). Lenke til kommentar
Marshall_m Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 synest tvNorge sin wap-side fortjener en plass også jeg.. de er de eneste som har mobil-tv støtte til min mobil (n6681).. verken nrk eller tv2 sin funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg