Drunken_Master Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sikkert noen som har postet dette før, men fant ingen ved ett søk. Jeg har problem med at begge Western Digital diskene mine plutselig slår seg av så starter på nytt. Dette skjer ved en liten berøring. Tror det er noe dårlig kontakt i Hardiskene etter en stund. Setter Molex kabelene riktig på plass. Noe jeg kan gjøre for å få dette til å funke som det skal. Lei av at en liten berøring på Kabinette så rebooter maskinen... Takker folk som tar seg tid til å hjelpe. Lenke til kommentar
Drinken Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Bruker du strømsplitter? Mye dårlig kvalitet på markedet, dårlig kontakt osv. Prøv å bytte med molex fra dvd e.l. Dr. Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Ja noen på noen ting, er det dårlig kontakt i strømsplitteren du mener? Tror ikke det er probleme. Virker som om alle molex kabelene sitter slik at den har dårlig kontakt. Bare HDDene dette gjelder. Endret 12. juli 2005 av Drunken_Master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå