tommy_sn Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei! Når jeg prøver å redigere bilder på 6230i får jeg melding om at det ikke støttes av aktiveringsnøkkelen..Hva kommer dette av, og hvordan kandet fikses? Tommy! Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Dette er rett og slett en av de mange feilene i programvaren på 6230i. Var samme saken med Nokian til samboeren. Hun hadde programvare-versjon 3.23 (sjekk ved å trykke *#0000#). Var innom et Nokia verksted og oppgraderte til 3.30 og etter det virket det fint. Lenke til kommentar
shadow_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Dette er rett og slett en av de mange feilene i programvaren på 6230i. Var samme saken med Nokian til samboeren. Hun hadde programvare-versjon 3.23 (sjekk ved å trykke *#0000#). Var innom et Nokia verksted og oppgraderte til 3.30 og etter det virket det fint. Slenger på et litt info ang. versjon 3.30: Har nemlig erfaring fra fem forskjellige personer om at denne versjonen har en feil som gjør at mobilen av og til slår seg av når man skriver meldinger. Eller rettere sagt, den slår seg ikke av, men alt blir svart og man får null respons med mindre man trykker på power-knappen. Da restarter telefonen, men man trenger ikke taste PIN-kode. En slags hot-bot med andre ord Samtlige telefoner er kjøpt på Elkjøp på Kongsvinger med Djuice NonStop. Noen som vet om det finnes noen nyere versjon enn 3.30 til 6230i? Edit: Var visst en egen tråd om dette problemet. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=441875 Endret 12. juli 2005 av shadow_ Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Samme buggen som jeg opplever enkelte ganger det..og jeg har 3.23 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå