Complexity Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 for å si det sånn.Hadde ett snitt på 3.33 fra ungdomsskolen. Jeg kom inn på 3. valg og sto på vente plass på 17. plass for andre valg og 60. plass på 1. valget. 2. inntaket så kom jeg inn på andre valget, uka etter å ha begynt på skolen så kom jeg inn på 1. valget! Dette viser at ekstremt mange søker bare for å søke, takker nei til plassen, eller kansje venter helt til de får sjekka ut klassen sin før de slutter. Er ingen grunn til å bli nervøs for å ikke komme inn dit du vil ennda, for jeg skal love deg at du mest sannsynlig ender opp der du vil! hvordan gjør man det hvis man kommer inn 1 uke etter skolen er startet?.. må man ikke kjøpe bøker og slikt før skolen starter? går man ikke glipp av mye? Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 17. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2005 Vil du gå allmenn fordi du kjenner folk der, eller vil du gå allmenn for å få studiekompetanse? Begge deler men, Kjemi og prosessfag er vell ikke det værste man kan gå det. er det? Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 for å si det sånn.Hadde ett snitt på 3.33 fra ungdomsskolen. Jeg kom inn på 3. valg og sto på vente plass på 17. plass for andre valg og 60. plass på 1. valget. 2. inntaket så kom jeg inn på andre valget, uka etter å ha begynt på skolen så kom jeg inn på 1. valget! Dette viser at ekstremt mange søker bare for å søke, takker nei til plassen, eller kansje venter helt til de får sjekka ut klassen sin før de slutter. Er ingen grunn til å bli nervøs for å ikke komme inn dit du vil ennda, for jeg skal love deg at du mest sannsynlig ender opp der du vil! hvordan gjør man det hvis man kommer inn 1 uke etter skolen er startet?.. må man ikke kjøpe bøker og slikt før skolen starter? går man ikke glipp av mye? Må ikke kjøpe bøker før du kommer på skolen nei, og du går heller ikke glipp av mye pågrunn av at de første ukene går mer med på å gå igjennom læreplaner og alt mulig dritt som du sikkert ikke gidder å følge med på uansett. Ihvertfall.. kommer du inn så får du beskjed fra skolen og får valget mellom å fortsette der du er eller begynne på førstevalget.. er ikke så vanskelig igrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå