twicedice Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg hadde allmen på første valget men, kom på venteliste som nr16. (3,9 i snitt) Ble derimot tilbudt plass på kjemi og prosess fag. Kan jeg svare ja på kjemi for nå og hvis jeg kommer inn på allmen seinere så bytter jeg bare valg? btw noen som vet datoen på de andre inntaks rundende? Lenke til kommentar
Perra1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Kan jeg spørre hvor du bor? Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 bor i Mosjøen, vefsen komune. why? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 jeg lurer på akkurat det samme.. kom heller ikke in på 1'valget.. hvor står det hvilken plass du er på venting på? Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 står det hvilken plass du er på venting på? Tror du må trykke på vis kvitering om jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 står det hvilken plass du er på venting på? Tror du må trykke på vis kvitering om jeg ikke husker helt feil ok.. jeg står på plass nr. 3.. har jeg sjanse for å komme inn? må jeg svare på noe for at jeg skal fortsette å være på venting? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Plass nummer 3 er nesten garantert inntak. Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hva med plass nummer 16? kan det bli vanskelig eller? Lenke til kommentar
Scotchi89 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det kan bli vansklig, men det kan gå.. Ikke noe å satse på, med andre ord. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Plass nummer 3 er nesten garantert inntak. brabra men jeg lurer fortsatt på hvordan jeg skal gjøre det for å fortsette å stå på venting fordet om jeg tar 2'e valget... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvorfor ikke bare gå 2 år yrkesfag + allmenn påbygning? Lenke til kommentar
twicedice Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 blir vell pent nøtt til det da. kjemi og prosess neste hvis jeg ikke kommer inn på allem da, håper jeg kommer inn. Har jo alle jeg kjenner der jo Lenke til kommentar
jonas27389 Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Det beste er å takke ja til kjemi og prosessfag og samtidig takk ja til venteliste på allmenn. Men, da må du gå på allmenn hvis du kommer inn. Selv om dette kan skje ved 3. uttak, altså ca. en uke etter skolestart. Litt kjipt hvis du da har begynt å like skolen.... Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 (endret) Du kan jo bare ta allmenn som privatist. Vil du gå allmenn fordi du kjenner folk der, eller vil du gå allmenn for å få studiekompetanse? Endret 17. juli 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Hvorfor ikke bare gå 2 år yrkesfag + allmenn påbygning? det jeg gjør. skal inn på almenn nå Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kom heller ikke på første valget, men på andrevalget... er på 1 plass på venteliste til 1 valget da Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Jeg kom heller ikke på første valget, men på andrevalget... er på 1 plass på venteliste til 1 valget da hehe.. da kommer du nokk inn skal du se Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 Du er heldig. Jeg kom ikke inn på NOE. Søkte på 4 forskjellig skoler, men nei. Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 for å si det sånn. Hadde ett snitt på 3.33 fra ungdomsskolen. Jeg kom inn på 3. valg og sto på vente plass på 17. plass for andre valg og 60. plass på 1. valget. 2. inntaket så kom jeg inn på andre valget, uka etter å ha begynt på skolen så kom jeg inn på 1. valget! Dette viser at ekstremt mange søker bare for å søke, takker nei til plassen, eller kansje venter helt til de får sjekka ut klassen sin før de slutter. Er ingen grunn til å bli nervøs for å ikke komme inn dit du vil ennda, for jeg skal love deg at du mest sannsynlig ender opp der du vil! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå