beaver Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 finnes det et gratis partisjons program som lager nye partisjoner hvor jeg så kan legge ubuntu???? Lenke til kommentar
Tee_Kay Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 til windows eller linux? linux har cfdisk og windows har diskmanager Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Og hvor ligger dette programmet? Lenke til kommentar
Garathor Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Dersom du har upartisjonert diskplass kan du opprette nye partisjoner under installasjonen av Ubuntu. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg brukte QtParted for en stund siden når jeg skulle resize litt ntfs partisjoner. Da boota jeg med live cd herfra, og alt gikk som en drøm Lenke til kommentar
blablabla21 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Gjør ikke stort sett alle distroer det for deg? Hvis du skal bruke Ununtu kan det være lurt og ta litt back-up først, jeg er nybegynner som kanskje er årsaken til det, men fant ikke windows partisjonen i Ubuntu, så hvis ikke windows kommer i bootloaderen har du iallefall det du trenger. Endret 12. juli 2005 av blablabla21 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå