Gå til innhold

Lenge leve batteriet, men hvilken pc?

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal snart gå til innkjøp, og det er serlvsagt mye å tenke på. Likevel, så er levetiden til batteriet svært viktig. Jeg er jo ute etter litt ytelse og mobilitet i tillegg, men jeg leter etter tips på maskiner som har god levetid når det gjelder batteri... Ganske mange som har grei nok liksom, men kanskje jeg overser noen...

Noen som har noen maskiner de vil trekke ut av hatten?

:cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Skal snart gå til innkjøp, og det er serlvsagt mye å tenke på. Likevel, så er levetiden til batteriet svært viktig. Jeg er jo ute etter litt ytelse og mobilitet i tillegg, men jeg leter etter tips på maskiner som har god levetid når det gjelder batteri... Ganske mange som har grei nok liksom, men kanskje jeg overser noen...

Noen som har noen maskiner de vil trekke ut av hatten?

:cool:

en mac

Lenke til kommentar

Hehe...måtte jo komme et mac forslag i denne tråden også. De prøver seg i alle tråder her.

Uansett, 3 timer burde de fleste maskiner klare i dag. Selvsagt litt avhengig av skjermstørrelse og hvor mye lys du har på skjermen. Er skjermen som trekker mest strøm på bærbare i dag.

Hvor mye har du tenkt å bruke på maskinen? Har du sett det ut noen merker og spesifikasjoner?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...