furiouseagle Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hei! Skal snart gå til innkjøp, og det er serlvsagt mye å tenke på. Likevel, så er levetiden til batteriet svært viktig. Jeg er jo ute etter litt ytelse og mobilitet i tillegg, men jeg leter etter tips på maskiner som har god levetid når det gjelder batteri... Ganske mange som har grei nok liksom, men kanskje jeg overser noen... Noen som har noen maskiner de vil trekke ut av hatten? Lenke til kommentar
GUNNISSS Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hei! Skal snart gå til innkjøp, og det er serlvsagt mye å tenke på. Likevel, så er levetiden til batteriet svært viktig. Jeg er jo ute etter litt ytelse og mobilitet i tillegg, men jeg leter etter tips på maskiner som har god levetid når det gjelder batteri... Ganske mange som har grei nok liksom, men kanskje jeg overser noen... Noen som har noen maskiner de vil trekke ut av hatten? en mac Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 IBM ThinkPad T42 med stort batteri kan godt få 5-6 timer. Hvor mye batteri trenger du egentlig? Holdet 3 timer, eller må du ha lengst mulig? Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 5-6 timer var kanskje litt i lengste laget, og jeg vil tro det går veldig på bekostning av andre ting. Men 3-timer synes jeg passer ganske bra, kan da vere ok å ha med seg på skolen og litt film-titting mens jeg reiser... Noen tanker på dette? Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hehe...måtte jo komme et mac forslag i denne tråden også. De prøver seg i alle tråder her. Uansett, 3 timer burde de fleste maskiner klare i dag. Selvsagt litt avhengig av skjermstørrelse og hvor mye lys du har på skjermen. Er skjermen som trekker mest strøm på bærbare i dag. Hvor mye har du tenkt å bruke på maskinen? Har du sett det ut noen merker og spesifikasjoner? Lenke til kommentar
furiouseagle Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Har sett på flere maskiner, og blir mer og mer usikker for hver gang. Men har tittet litt på dell inspiron maskinene, acer og 1557 maskinene. Tror jeg vil legge meg på 10K og litt oppover, men ikkje så altfor langt Lenke til kommentar
ventle Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 1557 og CL56 ligger begge rundt 4 timer under gunstige forhold. Begge disse er barebooks som fåes hos flere nettbutikker under forskjellige merkenavn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå