dan1el Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Den Siste Samurai er litt touching. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) Må få legge til serien The O.C. Edit: Og Erin Brockovich og American Beauty Endret 9. oktober 2005 av Scarface^ Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 A Perfect World syntes jeg var veldig trist da jeg så den. Er kanskje 2 år siden jeg så den nå, men tror den er ganske trist fremdeles. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Følelsesladde filmer: 1. Eternal Sunshine of the Spotless Mind (vakker, hjerteskjærende) 2. Lilja 4-ever (grusom) 3. Et Hål I Mitt Hjärta (---ll--- + div andre udefinerbare følelser) 4. Crash (meget følelses - og tankeskapende) 5. Donnie Darko (nestekjærlighet) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 ...Skjønnheten og Udyret var uhyre trist. Udyr og uhyr hva er forskjellen...? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Den siste jeg gråt skikkelig av, var Finding Neverland. Den fant sannelig et ømt punkt i hjerterota. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Må vel være løvenes konge her å.. Begynner å bli noen år sia men. Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 The Gladiator Leon A Perfect World American History X A Beautiful Country A Beautiful Mind Livet er Herlig The Woodsman Sexscenen i Team America (morsomste sexscenen noensinne, Ron Jeremy kunne ikke gjort det bedre!). Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Filmar som eg har fått ei tåre i augekroken må vel vere: *Forrest Gump (er sikkert favorittfilmen min) *Remember the Titans *Titanic *Hawaii,Oslo (var litt rar film) *Todd & Copper, Løvenes konge og sikkert mange andre barnefimar med. Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 ALLE de klassiske disneyfilmene, barnemishandling. Fikk faktisk nesten gledestårer på slutten av Min bror bjørnen også, nesten. Ellers så grein jeg som en unge (var en unge) da hun lyshårete kona i det originale unge paret i Heartbeat døde (Med hjarte på rette staden). DEt var en serie, men trist likevel. Brødrene løvehjerte. NÅr storebror tar selvmord med lillebror på ryggem, eller hvordan det var. Når hesten dør i The Neverending Story, er alt for trist. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Håper det er mange jenter i denne tråden, eller så har jeg kun en kommentar. Girlymen!! Store gutter gråter kun i fylla! Lenke til kommentar
Cultofluna Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Crash og American History X Er seriøst to sterke filmer! Er sikkert flere, men de to har jeg ihvertfall Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Store gutter gråter kun i fylla! Og menn slutter å late som om ting ikke påvirker dem. For å sitere (fritt etter hukommelsen) hva John Hurt har sagt i forbindelse med The Elephant Man: "Hvis du ikke blir dypt beveget av denne filmen tror jeg du er en person jeg helst ikke vil være kjent med." Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Mononoke Hime The Elephant Man A Beautiful Mind Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Whale Rider Mesterverk Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Håper det er mange jenter i denne tråden, eller så har jeg kun en kommentar. Girlymen!! Store gutter gråter kun i fylla! Wow! Du er tøff! Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Wow! Du er tøff! At jeg er tøff, ja. Finnes nok ting å gråte av i den virkelige verden, om ikke jeg skal sitte å snørre av skuespillere som later som. Noen ler ikke av komedier, noen blir ikke skremt av skrekkfilmer, jeg gråter ikke av fiktive tragedier. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Wow! Du er tøff! At jeg er tøff, ja. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Wow! Du er tøff! At jeg er tøff, ja. Finnes nok ting å gråte av i den virkelige verden, om ikke jeg skal sitte å snørre av skuespillere som later som. Noen ler ikke av komedier, noen blir ikke skremt av skrekkfilmer, jeg gråter ikke av fiktive tragedier. Jeg ler av komedier, blir ikke skremt av skrekkfilmer og gråter ikke av fiktive trageider. Heller ikke dokumentarer eller noe som helst i den virkelige verden. Gråten forsvant fra meg i en periode av livet mitt når slekt datt som fluer rundt meg og jeg savner virkelig å kunne det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå