cyberPanda Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 mange filmer, ivertfall før i tiden. men de site årene er det ivertfall: return of the king og Edward Scissorhands (var i tvilsom metal tilstand når jeg så den) Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 (endret) den verste filmen jeg har sett jeg satt og grein så ekstremt mye jeg anbefaler ''man on fire'' *fjernet* Endret 20. august 2005 av psilocybe Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Yay, tusen takk for spoiler! Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Som barn, når ET reiste hjem. Siste jeg har kjent en tåre på kinnet av nå, var når Jack Bauer ringte datteren for å si ha det, når en atombombe måtte flys ut i en ørken (husker ikke hvilken sesong). "Remember the Titans" er også ganske trist når alle møtes på sykehuset, men den har iallefall en typisk Disney-avslutning. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 20. august 2005 Del Skrevet 20. august 2005 Hm, det har vel vært nære på en del ganger for meg, men tror ikke jeg kan huske å ha grått skikkelig. Det nærmeste tror jeg må være 7. episode av Band of Brothers, når Toye og Guarnere mister et ben hver og Compton blir mental case. Det var trist første gang. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Noen som har sett episode 13, sesong.5 av South Park?(tror det var den) Når Kenny dør på skikkelig ide før han ble vekke en periode fra serien, fy faen så trist. Nesten ingenting morsomt i den, bare grinescener. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 njaaaa.. må vell være de levende døde 2.. så den da jeg var 5 år eller noe sånt.. husker enda da han spølte opp trynet til han fyren på bakken.. det fikk meg til å gråte sikkert flere filmer jeg har sett lamme brodern da jeg var liten (han er 12 år eldre enn meg) ellers tror jeg ikke jeg har grått av noen filmer.. syns tatanic va litt trist, og ghost ship, når alle blir drept av den vaieren.. men har aldri grått Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Løvenes Konge(når jeg var liten) og noen andre filmer også, men pleier å greie å holde det inne Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 fight club!!! griner :!: neida..hmm, slutten av LoTR.. gråtet litt, skulle ønske at historien blir aldri over.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 21. august 2005 Del Skrevet 21. august 2005 Som jeg kommer på nå er slutten til American History X, ganske trist. Når alt liksom går i oppoverbakke for dem. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 Deep Inpact Dances with wolves Vet det er flere, men kommer ikke på de nå.... Er jo noen tv serier å da.. spess der en a hovedpersonene dør, og begravelsen blir vist.. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 30. august 2005 Del Skrevet 30. august 2005 "Apocalypse Nå" når de sjekker den vietnamesiske elvebåten. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Tarzan (tegnefilmen), Den Grønne mil og American History X. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Har nettopp sett Apollo 13 for ørtende gang. Til tross for at jeg er medlem av det sterke kjønn, så må jeg bare innrømme at tårene triller tårene nådeløst i sluttscenen når radiokontakten gjenopprettes og landingsfartøyet bryter gjennom skylaget. Tror ikke det er mange som kan klare å holde igjen tårene i den scenen. En glimrende scene i en glimrende film!! Lenke til kommentar
whom Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Den eneste er Buddy. (Om en hund, som på et pungt blir bortvist). Har vel sett filmer der tårene har kommet trengende i nyere tid, men fortrengt dem. Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg synes Ladder 49 var litt trist. Hadde en tåre i øyekroken da. Og så må jeg joine rekken av de som synes LOTR: RotK (forkortelser er en fin ting !) er litt trist på slutten. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kanskje ikke en film, men snarere et klipp: Nrk2 sender noe de liker å kalle "Sport Jukebox"(eller noe i den duren) og der har de et klipp som de kaller "Nottingham og I". Jeg begynner å småsippe hver gang de snakker om Brian Clough. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Kanskje ikke en film, men snarere et klipp: Nrk2 sender noe de liker å kalle "Sport Jukebox"(eller noe i den duren) og der har de et klipp som de kaller "Nottingham og I". Jeg begynner å småsippe hver gang de snakker om Brian Clough. Har aldri hatt noe forhold til Nottingham eller noe, Men den reportasjen/klippet er veldig fint laget. Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Grein mye av filmer før i tiden, men har ikke grini av en film på kanskje 8 år. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Veit ikke om noen har fått meg til å grine, utenom "Der Untergang" som nesten fikk meg til å spy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå