Trommealvar Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Princess Mononoke. Knallfilm altså. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Løvenes Konge er alltid trist Atter en Konge, helt på slutten når de skal ta farvel. Også litt trist fordi det var siste film Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 (endret) I slutten av "Den grønne mil", felte jeg nok en tåre eller to, hvis ikke jeg husker feil. En helt utrolig bra film forresten. Helt enig...Ble så utrolig lei meg slutten av filmen Endret 18. august 2005 av pogcj Lenke til kommentar
mushi Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Bambi.... Griner selv når jeg ser den nå (i likhet med dumbo, som jeg begge har på dvd). Er 18. Den jeg sist felte en tåre til var vel Crash. Den var utrolig bra. Fikk helt vondt inni meg når morra så sønnen sin. huff. Og selvfølgelig The Champ. Så den da jeg var liten. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Bare én film har fått meg til å felle en tåre, og det er Braveheart. Slutten rørte noe ved meg Lenke til kommentar
Trommealvar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Når jeg tenker meg om så begynte jeg å gråte da jeg så pocahontas Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Ingen. Jeg har på ett eller annet vis blitt immun mot gråting. Litt trist egentlig Lenke til kommentar
ttd Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Requim for a Dream. Ja jeg vet mange ikke liker denne. Jeg gjorde det. Var en sterk kinoopplevelse for en stakkars 14-åring. Var helt apatisk når jeg kom ut av salen, og når jeg fikk satt meg i bilen til fatter begynte tårene å renne. Dancer in the Dark. Uff, slutten var en hel gråteorgie for min del. Herregud så trist. Thelma & Louise. Uff, klump i halsen mot slutten. Faktisk MYE tristere 2. gang jeg så denne, da visste jeg jo hva som kom til å skje og fulgte oppbygningen mot sluttscenen mye mer nøye. The Green Mile. Ble bare sittende og kjenne tårene strømme på i sluttscenene. Sterkt. Hadde forøvrig helt jævlige mareritt og gråt i timesvis etter barnetv for mange herrens år siden. Var om ei jente som hadde blitt stråleskad etter a-bomben i Hiroshima/Nagasaki, og hun lå egentlig og ventet på døden. Men ifølge en gammel legende skulle man bli frisk hvis man greide å brette 1000 origamifugler. Hun kom til 8-900 elns, så bare døde hun. Og jeg gråt og gråt og gråt. Traumatisk barneminne, Pompel & Pilt blir rene Thomas lokomotivet i forhold. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Pleier ikke å gråte av film, men når jeg så Finding Neverland med mor og tante, så satt de og gråt visst det teller. Lenke til kommentar
llyffant Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Må jo si at A Beautiful Mind lokker fram en liten tåre. Særlig talen han holder når han har fått nobel prisen EDIT: innlegg nummer 100 Endret 19. august 2005 av llyffant Lenke til kommentar
galskab Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 løvenes konge 1 slutten i ringenes herre når frodo drar fra sam ogcast away når ballen flyter vekk fra han Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nesten ingen som nevner Requiem for a dream, hmm, det er den filmen eg har vært nærest grine på. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nrk dokumentaren om 2 verdenskrig. Spesiellt bildet som viste nakne kvinner med spedbarn i armene som sto i kø for å bli skutt ute i skogen. Får ikke visket vekk det bildet. Bare å lese det der fikk meg til å felle noen tårer. Ellers så har disse filmene fått meg til å skvette noen tårer: - Løvenes Konge - Lillefot og vennene hans - Den grønne mil - Titanic - Og brødrene løvehjerte (Har sett den et par ganger, tårene har trillet hver gang) Lenge siden jeg har sett på film nå, så jeg fikk litt lyst til å grine igjen. Noen som kan anbefale noen grinefilmer? Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Nrk dokumentaren om 2 verdenskrig. Spesiellt bildet som viste nakne kvinner med spedbarn i armene som sto i kø for å bli skutt ute i skogen. Får ikke visket vekk det bildet. Offtopic: Noen som vet om den ligger på nrk nett-tv? Og i hvilken "avdeling"'? Fikk ikke sett den dokumentaren. Takk for svar Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 fikk en klomp i halsen på E.T samme på TROY, når de brant akilles, talen var bra! I can say: I was there when prins hektor livved. And I can say, I was there when Aklilles livved(no sånt) levde, hvordan skrives det? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Må også legge til "Pay it Forward".. Utrolig trist Legger til enda to stykker; The Green Mile og Livet er herlig Enig, slutten på Pay it forward er skikkelig trist. Forøvrig en meget bra film. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Forøvrig så var det uungåelig å felle noen tårer i The Truman Show. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 (endret) Det er vel ikke en film, men når løven/kongen i "Drømmen om Narnia" døde, så stortutet jeg. Kongeserie. Endret 19. august 2005 av SumSar Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Løvenes Konge (kun 1. gang) Forrest Gump Shindlers liste Gladiator (godt hjulpet av musikken) Danser med Ulver! (Når han Indianeren roper sin avskjed/hyllest til Dunbar på slutten) Jeg gikk vel i 1. eller 2. gym når den kom, jeg og de fleste kompisene mine og alle jentene var røde i øynene når vi gikk ut fra den filmen...) + en hel bråte jeg ikke kommer på nå. Når jeg tenker på det så er jeg vel egentlig ganske emosjonell. Det blir fort litt vått i øyekroken, om ikke jeg akkurat griner. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. august 2005 Del Skrevet 19. august 2005 Løvenes Konge Lillefot og vennene hans Den grønne mil Min bror bjørnen(ble litt vått i øyekroken da X døde ) Det var alt jeg kom på i farten. Er en film til som jeg gråt av(som jeg husker), men jeg klarer ikke huske navnet på den filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå