Dingot0m Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Bambi. Endret 16. juli 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Lillefot - Tristeste jeg vet om, griner hver gang Løvenes Konge American History X Livet er Herlig Piano Livets lyse side Lenke til kommentar
r Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Utenom de triste barnefilmene som Løvenes Konge, Lillefot, Bambi m.m. kan jeg ikke huske å ha grått skikkelig av en film de siste årene. Men filmer som jeg husker har gitt meg tårer i øynene er bl.a.: - The Elephant Man - Forrest Gump - Schindlers Liste - Eternal Sunshine of the Spotless Mind Har også vært på gråten hvis folk blir gjenforent etter en lang stund fra hverandre. F.eks. hvis et barn finner foreldrene sine igjen etter flere år. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 E.T, og løvenes konge. De var triste de.. Men A Beautiful Mind!! Herrejesuskristusihimmelengud! Den er såå triiissst! mææ Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 (endret) Let's see... Forest Gump The Green Mile American History X Pluss alle barnefilmene selvsagt. (Løvenes Konge osv) Endret 16. juli 2005 av Mikal Lenke til kommentar
maradona Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Har aldri grått av en film, men har vært veldig nær på disse filmene: -Forrest Gump -The Green Mile -Løvenes Konge - Rocky 5 (Aldri mere Rocky! ) Lenke til kommentar
covah Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 The Champ Dæven. Trodde jeg var den eneste her inne som var gammel nok til å huske den. Er ikke mange som kan se den og ha tørre øyne etterpå. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 ET Forest Gump Sikkert noen flere Når jeg var liten og var på kino for å se Jungeldyret Hugo, og da grein jeg i ett sett... Telles det? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 17. juli 2005 Del Skrevet 17. juli 2005 - The Elephant Man- Forrest Gump - Schindlers Liste - Eternal Sunshine of the Spotless Mind kunne ikke ha sagt det bedre selv! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 µ Requiem for a dream - den ultimate grin-hardt-filmen µ Schindlers liste - jeg har aldri forstått hva folk har imot jøder µ Gudfaren del 2 - familietragedier er så sabla trist Jeg veit at det finnes noen til. Jeg kommer bare ikke på hvilke de er. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har aldri grått av en film, men har vært veldig nær på disse filmene: -Forrest Gump -The Green Mile -Løvenes Konge - Rocky 5 (Aldri mere Rocky! ) For folk som jeg, som ikke har sett Rocky filmene, men en gang har tenkt å se de er det forbanna irriterende å få en slik kommentar slengt opp i fjeset. De som har sett Rocky 5 skjønner sikkert hva du mener, men akkkk... Uansett... The Green Mile gikk veldig inn på meg. NEI! Nå glemte jeg den andre filmen jeg har tenkt på helt siden jeg leste første posten i tråden. Hater sånt Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 - Løvenes konge - Lillefot og vennene hans - American history X - Livet er herlig Kommer ikke på noen flere i farta. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Kjem ikkje på nokon i farten, men er det litt reunion etter å ha redda verden så presser det på litt Lenke til kommentar
Njål Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Som voksen: Hotaru no Haka Selvfølgelig. Dersu Uzala (Kurosawa) La Passion de Jeanne d'Arc (Carl Th Dreyer) Elefantmannen (Lynch). Failan (Hae-seong Song). All About Lily Chou-Chou (Shunji Iwai). Sen to Chihiro no Kamikakushi/Spirited Away/Chihiro og heksene (men det er strengt tatt musikken under de avsluttende rulletekstene som gjør det, ikke filmen). Lenke til kommentar
herpel Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Har aldri grått av en film, men har vært veldig nær på disse filmene: -Forrest Gump -The Green Mile -Løvenes Konge - Rocky 5 (Aldri mere Rocky! ) For folk som jeg, som ikke har sett Rocky filmene, men en gang har tenkt å se de er det forbanna irriterende å få en slik kommentar slengt opp i fjeset. De som har sett Rocky 5 skjønner sikkert hva du mener, men akkkk... Uansett... The Green Mile gikk veldig inn på meg. NEI! Nå glemte jeg den andre filmen jeg har tenkt på helt siden jeg leste første posten i tråden. Hater sånt I alle dager.... har du ikke sett den gamle filmen enda, så kan du da ikke bli sur på ham for det? Kan skjønne det hadde det vært en komentar om en film han har sett de siste dagene på kino, men Rocky 5...? On topic: ET Schindler's Liste Saving Private Ryan, både starten og slutten... Så mange som ofret seg for den verden vi lever i idag, det er ikke annet enn en ordre å ofre mye av vår hardbarka manndom for dem. Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Første gang jeg så Terminator 2, fikk jeg tårer i øya, da Arnold sank ned i lavaen. Lenke til kommentar
Doga Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Tårene trillet i lange baner da jeg så When the Last Sword is Drawn første gangen. Alle gangene siden også faktisk. Lord of the Rings: Return of the King, slutten der åpner tårekanalen ja. Husker ikke flere foreløpig. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 Var å så Finding Neverland på kino for en stund siden, den var så utrolig vakker, buhu! Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 The green mile ja! Fikk skikkelig klomp i halsen når han stygge, slemme karen tråkker på Mr. Peebles.... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. august 2005 Del Skrevet 18. august 2005 -Forrest Gump FTW! En av de beste filmene som er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå