Luchy Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) I natt så så jeg gladiator. fikk klump i halsen på slutten av filmen. Fjernet en spoiler. Endret 13. juli 2005 av wh1te Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Gråte av en film? Kan ikke huske å ha gjort det noen gang, men jeg har fått en klump i halsen av en del filmer da Lenke til kommentar
Duckster Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Den eneste filmen som har fått meg på gråten er Løvenes Konge da jeg så den på kino for lenge siden. Samme her. Når jeg var liten, når faren døde Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Det er sikkert flere, men den siste jeg kan huske nå var slutten av Ringenes Herre: Atter en Konge første gang jeg så den. samme her, og jeg begynte alltid å grine på Lion king når kong mufasa døde Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 The Green Mile. Også på slutten av Matrix revolutions fellte jeg en tåre. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 I natt så så jeg gladiator. fikk klump i halsen på slutten av filmen. Fjernet en spoiler. ja.. den glemte jeg.. Utrolig rørende og bra film !! etter jeg så den, så husket jeg ville se alle filmer med Russel Crowe i.. Lenke til kommentar
zarz Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Den eneste filmen som har fått meg på gråten er Løvenes Konge da jeg så den på kino for lenge siden. Er nok det eneste jeg kan komme på også, så den alikevel flere ganger selv om den fikk meg til å grine Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Noen som har sett The Notebook? Tror Hitler hadde skreket av den hadde han sett den. Shawshank Redemption One Flew Over the Cuckoo's nest The Hurricane Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Jeg "griner" på slutten av Braveheart... Det samme gjaldt faktisk Star Wars 3 Lenke til kommentar
Togo Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor det? Fordi Padmè døde? Luke og Leia ble separert? :O Solnedgangen på Tat var så fin? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Hvorfor det? Fordi Padmè døde? Luke og Leia ble separert? :O Solnedgangen på Tat var så fin? I dont know ... kanskje gleden over at Star Wars HElDIGVIS fikk et verdig avsluttende kapittel. Neimen husker ikke helt horfor, men jeg blei litt "vanskelig" i tårekanalene et par ganger i filmen. Syns muligens synd på Anakin. Filmen var jo sjokkerende bra. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hvorfor det? Fordi Padmè døde? Luke og Leia ble separert? :O Solnedgangen på Tat var så fin? JESS! Nå gleder jeg meg virkelig mye til å se denne filmen får første gang da, tusen takk til deg Lenke til kommentar
chris Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 -Armageddon -Black Hawk Down Fikk også en klup i halsen av Gladiatoren. Tror musikken i kombinasjon med scene og handling har skylden. Utrolig bra filmer. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har ikke begynt å grine av noen filmer, men disse filmene er ganske triste: - Turner & Hooch - Edward Scissorhands - Armageddon - Forrest Gump Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Har aldri grene/gråtet/grett/grått(?) på noen filmer. Jeg husker da den scenen da Gollum gjorde slik at Frodo forlot Sam. Kjente noe røre seg langt inni hodet en plass, men ikke mer. Men slutten på Final Fantasy X: Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Men slutten på Final Fantasy X: aka Final Fantasy: The Spirits Within? Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 15. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2005 Så nettopp Million Dollar Baby, utrolig trist film...! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 15. juli 2005 Del Skrevet 15. juli 2005 Ja, så ikkje for meg at det skulle ende på den måten. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 16. juli 2005 Del Skrevet 16. juli 2005 Forrest Gump. Hver gang - eller hvertfall hver gang jeg ser den alene. Hvis jeg ser den sammen med noen blir stemninga litt annerledes. Kjente tårene i øynene på slutten av Return of the King, men gråt ikke. Slutten av boka, derimot, har fått meg til å felle en tåre hver gang jeg har lest den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå