Sjokolade1 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 det er nok Titanic.. som liten klarte jeg ikke se på den uten å grine.. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Når jeg Så E.T for lenge lenge siden Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Ein film har faktisk aldri fått meg til å gråte. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Begynte nesten å gråte over alt som mangle ti slutten på AeK... Todd og Copper, to gode venner Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 begynner å gråte hver gang jeg ser armageddon...den er så mektig med så mektig musikk at jeg klarer ikke å holde det igjen... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Jeg hylgrein som ei lita jente da jeg så "Lillefot og vennene hans". Har felt en tåre eller to da jeg så "Cold Mountain" Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Forrest Gump Titanic Løvenes Konge Lillefot og vennene hans Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 De siste 30 åra : Dumbo Brødrene løvehjerte (Blir fortsatt trist av den) The Wall Akira Highlander (Godt hjulpet av soundtracket til Queen) Schindlers liste Nrk dokumentaren om 2 verdenskrig. Spesiellt bildet som viste nakne kvinner med spedbarn i armene som sto i kø for å bli skutt ute i skogen. Får ikke visket vekk det bildet. Lenke til kommentar
treant Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 husker at jeg gren da "simbas" far døde i løvenes kunge da jeg var 8? var på kino med mamma.. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Som barn: Lillefot og vennene hans Når moren dør? samme her, grein ALLTID. Faren, vel? Bestefaren faktisk Det er ufattelig triste greier Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Todd og Copper, to gode venner Jeg hadde glemt den helt. Herlig film. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Den eneste filmen som har fått meg på gråten er Løvenes Konge da jeg så den på kino for lenge siden. Samme her, grein da faren døde... Ellers lurer jeg på om jeg grein på slutten av Gladiatoren, og kanskje American History X. Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Forrest Gump. Er vel den eneste filmen jeg kan komme på som jeg, selv 17 år gammel, virkelig blir trist av. Når jeg var mindre synes jeg Løvenes Konge og Skjønnheten og Udyret var uhyre trist. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 The Green Mile The Shawshank Redemtion Rules of Engagement Deep Impact The Changeling Jeg vet den listen skal være lengre, men kommer ikke på noe akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Mange folmer som har gitt meg klump i halsen oppigjennom ,men jeg husker bare noen extreme tilfeller. Da jeg var en 6-7 eller 8 år så jeg en fil som heter den utrolige reisen (handler om noen hunder som turer ut på en lang reise fyllt med farer og tristheter) Da grein jeg under hele filmen. Jeg grein høyt i kinosalen. og det stoppet aldri. mamma pleier å mobbe meg litt i dag og... og for kansje 1 år siden så jeg en film som heter "Møtet med Forrester" eller "finding Forrrester". På slutten av den filmen gren jeg som en unge. Det var helt sykt. Jeg trodde den tiden var over, men neida. Ellers gren jeg litt på nesen under atter en konge...det med frodo og alt det. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Lord of the Rings trilogien Braveheart Forrest Gump og Million Dollar Baby (Fikk tårer i øyna under de første slåsskampene også faktisk) Lenke til kommentar
brazir Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 E.T. City of Angels (Angel City?) Meg Ryan, Nicolas Cage Den med Andy Garcia, Meg Ryan der hun er alkis.....husker ikke hva den heter. Vel generelt så griner jeg mye til film...så lenge det ikke er action/komedie. Ikke si det til noen Madamen synes det er søtt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå