Kranjcar Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Den eneste filmen som har fått meg til å gråte er LOTR: The Return Of The King. Lenke til kommentar
Byxor Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Charlie chaplin - the kid.... Fikk iallefalll meg til å gråteDDDDDDDDDDD Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Den eneste filmen som har fått meg til å gråte er LOTR: The Return Of The King. Samme her. Begge gangene jeg så den på kino faktisk. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) LOTR 3 for meg også. Avslutningsscenen da naturligvis, ufattelig rørende. EDIT: Skal sies at her snakker vi ikke "gråt" i den forstand at den varer forbi scenen eller noe, men jeg definerer det som gråt i og med at jeg faktisk fikk en tåre i øyekroken, og en DIGER klump i halsen:P Endret 23. oktober 2009 av Atatar Lenke til kommentar
Pillenuppi Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 The Green Mile The Butterfly Effect Requiem for a dream Titanic PS. I love you(egentlig ganske ræva film) Slumdog Millonare(delvis av glede) og forøvrig en haug andre. Gråter som regel når noen andre gråter, spesielt gledestårer Jeg elsker grinefilmer! Det er fantastisk på alle mulige måter Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 24. oktober 2009 Del Skrevet 24. oktober 2009 Den siste som fekk meg til å snøfta litt var Le scaphandre et le papillon. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 ja den er vakker. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 saving private ryan Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 E.T en gang i tiden Samme her, eg var vel 6 år den gongen. Det er vel den einaste gongen eg har byrja å grine av ein film. Lenke til kommentar
Hrundi V. Bakshi Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det er en del scener gjennom hele filmen som rører meg følelsesmessig, men slutten på Un long dimanche de fiançailles tar rotta på meg hver gang... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Todd og Copper, to gode venner Hver gang jeg så den, og han ene blir satt ut. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Har vel aldri grått over en film, men fikk en klump i halsen av Løvenes Konge og E.T da jeg var mindre. Endret 25. oktober 2009 av Cpt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Todd og Copper, to gode venner Hver gang jeg så den, og han ene blir satt ut. Gråt ved gjensyn i fjor. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Skal litt til før jeg gråter av en film, men de jeg har blitt rørt av er: Titanic Løvenes Konge The Green Mile American History X Saving Private Ryan Braveheart My Sister's Keeper 2:37 Gladiatoren Forrest Gump Million Dollar Baby De jeg kom på i farten Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Requiem For A Dream og Cannibal Holocaust. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Master and Commander greide nesten å få fram tårene. Griner ikke så mye til filmer. M and C er forøvrig en av tidenes filmer. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Requiem For A Dream og Cannibal Holocaust. Hm, jeg har hørt at Cannibal Holocaust er helt syk, men men Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Den er helt ekstrem, men musikken er bare vakker. Merkelig kombinasjon, men det bringte hvertfall frem tårene mine. Og det er ikke ofte jeg gråter av film! Tror de to jeg nevnte er de eneste jeg har grått av siden jeg var en liten fjert. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Marley & me. Tutet som en unge foran dama hehe. Er vel eneste filmen som har fått meg til å gråte siden løvenes konge gikk på kino. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå