Salsa-Shark Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 De filmene som fikk meg til å gråte var; The Green Mile og The Lion King. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Innledningsvis vil jeg bare si at jeg er klar over trådens dato,men spørsmålet som reises regner jeg som tidløst.Derfor velger jeg å svare med et innlegg. Mange filmer har gitt meg klumper i halsen,men ytterst sjelden ender det at jeg feller en tåre.Lager herved en liste over filmer som fortjente noen varme,salte tårer; "The grave of the fireflies" "AI - artificial intelligence" "Elefantmannen" "Ciderhus reglene" "Løvenes konge" - Disney er forøvrig nesten plagsomt flinke til å lage flotte filmer. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Har grått av to filmer; Million Dollar Baby @ slutten og Monsterbedriften(Husker det var noe med at det blå? monsteret måtte forlate en liten jente elns) Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Shooting Dogs, The Fountain og L'ours. Da jeg så sistnevnte var jeg riktignok 5-6 år. Lenke til kommentar
youtube Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 hm. Det må bli løvenes konge, titanic(veldig standard, jeg vet), Ringenes herre (to tårn, tror jeg..husker ikke). det er flere, det er sikkert, men jeg kommer ikke på flere. Jeg lever meg veldig inn i filmer, og gråter lett, så jeg har bare sluttet å se dramafilmer.. Lenke til kommentar
Husam Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 De filmene som fikk meg til å gråte var; The Green Mile og The Lion King. Wow, nøyaktig de samme to filmene for meg. Lenke til kommentar
medlem-79877 Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 blood diamond, når dia står med pistolen mot salomon! Lenke til kommentar
Hans_Hölzel Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Schindler's Liste The Future Is Unwritten: Joe Strummer Lenke til kommentar
Lt-Woof Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Saving Private Ryan, Når 'Ryan' besøker krigsgravene som pensjonist sammen med familien, da kom tårene, The Pianist ,En veldig dyp film Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Forrest Gump og Million Dollar Baby for meg. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 The Lion King tror jeg er den eneste.. Forbehold om feil der Men Schindler's List og Revenge of the Sith har vært veldig begge nære på, mot slutten. hm. Det må bli løvenes konge, titanic(veldig standard, jeg vet), Ringenes herre (to tårn, tror jeg..husker ikke). det er flere, det er sikkert, men jeg kommer ikke på flere. Jeg lever meg veldig inn i filmer, og gråter lett, så jeg har bare sluttet å se dramafilmer.. Hvorfor det? Det er jo da du vet du har hatt en sterk opplevelse, ergo har filmen utfylt sin oppgave, ergo en flott film! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Saving Private Ryan. Når de folka må dra og fortelle mora om tingenes tilstand. Herregud. Ellers er jeg en hard jævel. Ok, har vært på grensen under f. eks. Dancer in the Dark, Requiem for a Dream og A Clockwork Orange. Når Alex kommer hjem igjen. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Filmer som har fått meg til å gråte: The Green Mile Løvenes Konge Lilja 4-ever Titanic American Beauty Er de jeg kommer på nå. Kan man nevne tv-serier også? Da sier jeg Buffy. Lenke til kommentar
mnemic Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg hater å innrømme det, men Click fikk meg faktisk til å felle en tåre... EN ADAM SANDLER FILM!? HÆÆ? Og Løvenes Konge, var ikke gamle gutten når jeg så den, men selvfølgelig gråt jeg, hvem gjorde ikke det? Den filmen vil ødelegge enhver seksåring, jeg ble aldri den samme etter jeg så den. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Pøh, man må gjennom litt slikt for å faktisk gro opp. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 nesten King Kong Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Nuovo cinema Paradiso Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) En flim som har fått meg til å gråte. Husker ikke hva den het, men det var en koslig gammel dame som døde og hun minnet meg om oldemoren min som døde et halvår før. Ellers kan jeg innrømme at denne video snutten fikk meg på gråten. Jeg gråt ikke, men ble rimelig vår i øynene. Jeg har grått 2 ganger siden jeg ble 10. Dette er de to gangene. Endret 22. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 Dear Zachary. Det var ikke full gråt, men øyekroken var definitivt mer fuktig enn til vanlig. Lenke til kommentar
edds Skrevet 23. oktober 2009 Del Skrevet 23. oktober 2009 Hmm. I nyere tid; The Fountain The Fall Lost in Translation Pan's Labyrinth Vel å merke så blir det aldri sånn ordentlig hiksting, mer en intens klump i halsen og litt tårer i øynene. Skulle ønske jeg klarte å bryte helt sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå