Mala Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 (endret) Var på NÆRE nippet når eg nettopp såg "All quiet on the western front" Da sikter eg til følgende: Når Paul Bäumer ligger i krateret med den franske soldaten han drepte osv. Endret 29. november 2005 av Mala Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Ble et par tårer nå :| så på Narnia.. orginalen.. tror det henger noe igjen fra da jeg var liten Det er så ufattelig trist når løven bestemmer seg for å gi sitt liv istedenfor Edmund huff, samtidig er det så sinnsykt "stort" å gjøre av Aslan Egentlig den eneste filmen som har fått meg til å gråte... (sikkert andre også når jeg var liten though) selvom mange har nærmet seg veldig Kan legge til at Pay it Forward er en veldig bra film ja Endret 30. november 2005 av snoemann Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Crash Når jenta blir reddet av den usynlige kappen og faren løper med henne bort til mora Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Kommer hoppende fram noen tårer i ca. alle filmer det skjer noe trist i.. Men den siste jeg har sett på DVD som jeg husker er "Hotel Rwanda". En film alle burde sett.. Noe så trist skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Crash Når jenta blir reddet av den usynlige kappen og faren løper med henne bort til mora 5254580[/snapback] Jepp, den scenen er utrolig bra... jeg griner nesten bare jeg tenker på den. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 you are all girly men! men seriøst .. eneste jeg ærligtalt kan si er nok en star trek episode .. *NERD!!* Deep Space Nine episoden som heter "The visitor" (4x03) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Crash Når jenta blir reddet av den usynlige kappen og faren løper med henne bort til mora 5254580[/snapback] Jepp, den scenen er utrolig bra... jeg griner nesten bare jeg tenker på den. 5254927[/snapback] det er den eneste filmen som har fått en tåre ut av meg...ble rørt av lion king da Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Hostage.. den har fått meg til å gråte.. heite heite Bruce.. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Begynte nesten å grine etter å ha sett "Gymnaslærer Pedersen." Den var rett og slett skuffende. Hjalp lite at mange bra norske skuespillere var med. Tror man må være veldig interresert og han en del peiling på kommunismen for å virkelig kunne like, eller skjønne den filmen. Endret 23. september 2006 av Demille Lenke til kommentar
stout Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 (endret) Minnes en scene fra Hawaii, Oslo som fikk fram en tåre eller tre.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Scenen der en jente engel(?) gir en gutt en klem, husker ikke detaljene. Det har vært flere filmer, og kanskje flere scener i samme film, men jeg kommer ikke på noe akkurat nå. Edit, kom på en episode av 24, nevnt tidligere tror jeg.. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Der edgar dør, og spesielt reaksjonen til Chloe. Endret 23. september 2006 av fretex Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Merkelig nok kanskje, så hadde jeg iallefall en stor klump i halsen på Cast away. Da han mistet Mr. Wilson eller Watson (den volleyballen) i sjøen Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når jeg var liten, løvenes konge. I senere tid, har jeg vel ikke grått av noen filmer, men den som har vært nærmest må ha vært King kong Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Når Disneyfilmer først er nevnt her, så husker jeg at jeg strigråt av Todd og Copper Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Løvenes konge gjorde meg ganske trist. Lenke til kommentar
roht Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Slutten på Final Fantasy: Advent Children, då "stakk" det godt inni meg. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 2 filmer som jeg kommer på nå er A Walk To Remember og Lion King (da som liten... Mooofasaaaaa... ) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) En film som har fått meg skikkelig på sippern er Truman Show. Ellers blir jeg mest våt i øya av filmmusikken, f.eks. sluttemaet i A New Hope, the Rock-soundtracket mm. Jeg er så svak for enkelte låter at jeg får klump i halsen bare av å tenke på dem ... Ellers gråt jeg nesten av skuffelse etter V for Vendetta. EDIT: Den siste filmen som fikk meg til å gripe etter lommetørkleet (eller kragen på t-skjorta) var The World's Fastest Indian. Verdens koseligste film! Endret 25. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har sett Rainman 3 ganger, og grått to av de Lenke til kommentar
Con Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Eneste filmen som har fått meg til å virkelig gråte er The Champ. Handler om en bokser og sønnen hans. Når faren dør på slutten... ## ilpostino har byttet ut en spoilertag som ikke fungerte. ## Endret 21. oktober 2009 av ilpostino Lenke til kommentar
Doga Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Mibu gishi den får meg til grine på slutten hver gang, meget sterkt på slutten der. I Return of the King triller tårene hver gang gjennom hele slutten. King Kong gjør meg også våt i øyekroken både på slutten Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): og når svina bedøver og fanger han. Kan ha noe med at jeg ikke er særlig for mishandling av dyr.Ellers har jeg felt noen tårer i: American History X The Last Samurai Legends of the Fall - Den filmen fanger meg så fryktelig bra Meet Joe Black - Liker slutten der veldig godt Schindler's List Hotaru no haka Mange fler også, veldig sensitiv denne karen når jeg tenker meg om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå