loco-flirt Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Cruel Intentions Titanic Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Titanic, når Jack dør.Pearl Harbor når (husker ikke hva han heter) dør på slutten. Star Wars I, når Qui Gon dør. (Så filmen når jeg var liten... Endret 12. juni 2006 av Alfen92 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Titanic, når Jack dør.Pearl Harbor når (husker ikke hva han heter) dør på slutten. Star Wars I, når Qui Gon dør. (Så filmen når jeg var liten... 5178350[/snapback] Spoiler tags er en fin ting..... Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Såg American History X for ente gang her om dagen. Kom noen tårer på slutten ja. Var jo dritflaut siden eg såg den sammen med damen og en kompis.. Skal se The Green Mile nå til uka .. Lenke til kommentar
Blodpudding Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Den eneste filmen som har fått tårene til å trille er Homeward Bound - The incredible journey. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Titanic, når Jack dør.Pearl Harbor når (husker ikke hva han heter) dør på slutten. Star Wars I, når Qui Gon dør. (Så filmen når jeg var liten... 5178350[/snapback] Spoiler tags er en fin ting..... 5178624[/snapback] Hehe. I dette tilfellet er det en veldig fin ting. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Ray, fantastisk musikk Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 20. november 2005 Del Skrevet 20. november 2005 Den eneste filmen som har fått tårene til å trille er Homeward Bound - The incredible journey. 5181124[/snapback] Steike ta, det var en av mine barndomsfavoritter. Var liten da jeg så den først, men jeg har skaffet den på DVD nå, og tross det dårlige skuespillet er det en vakker film. Er flere ganger jeg føler for å nesten-gråte litt, som blant annet når den-du-vet "dør", og på slutten når alt er godt. Utrolig fin musikk er det også. Lenke til kommentar
666=TRIPPLE-SEX Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 MANOS THE HANDS OF FATE den gråt jeg hardt av ass hehehehehe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 edit: måtte sette spoiler-sak på, da noen tydligvis ikke har sett en 6år gammel film 5097126[/snapback] Jeg kan vel avsløre Citizen Kane til alle og enhver, den er jo kjempegammel..? Nylig gråt jeg av Magnolia, både av PSH og William H. Macy sine roller. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har faktisk ikke sett "Citizen Kane" ennå, og den er noget mer enn 6 år gammel. Den står i hylla, og gleder meg til å se den. Så takk til alle Dere som faktisk ikke avslører for mye i filmene Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har faktisk ikke sett "Citizen Kane" ennå, og den er noget mer enn 6 år gammel. Den står i hylla, og gleder meg til å se den. Så takk til alle Dere som faktisk ikke avslører for mye i filmene 5190815[/snapback] Hehe, det var gjerne poenget mitt. Man kan ikke forvente at folk har sett en film fordi den er noen år gammel, eller fordi "alle" har sett den. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Nærmere 60 år gammel, er den ikke? Har vært fristet til å kjøpe den flere ganger, men er den virkelig SÅ bra? Er den bra enda? Filmer som feks. Ben Hur er jo langt fra "All That" nå lenger da. En bra film, men den var hovedsaklig bare bra teknisk sett, og det var jo på 50-tallet! Er det slik med Citizen Kane, eller er den litt mer historie og sånn i? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg skal være veldig dristig nå, og hvis dere er uenig så må dere gjerne si det: Uten Citizen Kane hadde ikke noen av yndlingsfilmene dine vært like bra. CK revolusjonerte filmverden på samme måte som The Birth of a Nation gjorde i 1915. Du kan se CK en million ganger, og oppdage noe nytt hver gang. Den er fantastisk. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Hvordan har den revolusjonert yndlingsfilmene? Husker vi prøvde å se den på ungdomsskolen, det var en stor kollektiv avsmak for den, inkludert min egen. Noen ganger fortjener film bedre skjebner Endret 22. november 2005 av cun Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det er det blitt skrevet mange bøker om, men alt fra vinkler, lysbruk, spesialeffekter, bruken av "deep focus", måten historien blir fortalt på.. Cinematografien i CK har påvirket de fleste filmer som kom etter den. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hmm, koster meg £5.99 på Play for spesialutgaven. Tror jeg slår til, jeg! Men bare ikke i dag. Kortet er tomt... Forøvrig må det sies at jeg føler meg litt trist hver gang en av Corleone'ne blir skadet/drept (snakker om Gudfaren-filmene ja!). Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 The green mile omg for en trist film Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 En annen fil som får tårene til å kommer er "Edward Scissorhands" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Manhunt drepte medfølelsen/sympatien min. Jepp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå