Gå til innhold

Hvilke filmer har fått deg til å gråte?

SkinnyT

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man må ikke ha en begrunnelse, det holder fint med kun filmnavn. De som har sett filmene, vet som regel hvorfor man begynner å gråte av filmene.

5112469[/snapback]

Synes det blir litt for mye spoilerhysteri nå! Hver minste referanse til filmens innhold blir referert til som spoiler.

Det må da være lovlig å diskutere filmens handling utover tittelen, og jeg synes det er totalt unødvendig å legge på spoilervarsel for hver minste ting.

Snart ender vi vel opp med kun topicer alla "hvor mange dvdfilmer har du"!! :thumbdown:

Lenke til kommentar
Bruk sunn fornuft!

5112746[/snapback]

For å sitere deg fra en tidligere tråd..."Synes du skal holde deg borte fra Film/tv gruppen hvis du ikke tåler såpass."

Bare for å være skikkelig usaklig her.

Du kan jo alltida lage en liknende tråd med spoilers, siden du åpenbart har stor interesse for å legge inn spoilers.

Endret av Wipeout
Lenke til kommentar
Er det virkelig sånn at ingen klarer å skrive "<sett inn filmnavn her> fikk meg til å gråte" og i stedet absolutt må spoile?

5111762[/snapback]

Kun filmnavnet er uinteressant her, det må også en begrunnelse.

Synes du skal holde deg borte fra Film/tv gruppen hvis du ikke tåler såpass.

5111830[/snapback]

Jeg synes folket kan bruke den splitter nye spoiler-funksjonen.

Det er jo en grunn til at vi har den.

:roll:

5111908[/snapback]

Oj, hvor finner jeg denne? (for lat og dum til å finne selv) :dontgetit:

Lenke til kommentar

Da foreslår jeg igjen at de som har så forbanna lyst til å avsløre hva som skjer i filmene bruker spoilerfunksjonen slik at vi blir glade og fornøyde alle sammen.

Da kan både vi som ikke vil få handlinga avslørt, og de som vil avsløre fortsatt lese samme tråd.

Jeg kaller det iallefall sunn fornuft, og med dette så gidder jeg ikke diskutere hvorvidt vi skal spoile eller ikke. Det har blitt nok avsporing som det har.

Lenke til kommentar

Hør nå her!!

Det er INGEN her som prøver med viten og vilje å spoile for å ødelegge filmopplevelsen for andre. Men her på forumet diskuterer vi film, og da er det uungåelig at vi en rekke ganger kommer inn på handlingen i filmene og spesifikke scener.

Det hadde blitt håpløst hvis man skulle hatt spoilervarsel for hver småting som refereres til i filmene.

Lenke til kommentar

Jeg ser nå egentlig på han som mer en Bi-rolle. Hanks er uansett hoved-hovedrollen. :p

Jeg skjønner fint hva du mener, og jeg er enig, men jeg synes ikke det er så stort at han dør i denne filmen. Det var jo på en måte hele tiden meningen at han skulle bli drept så. Uansett er det andre twister i filmen som jeg finner mye mer fornøyelig, og som jeg ville vært mye mer irritert for å se postet her uten spoiler-warn.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg kan nevne de filmene som har fått meg til å gråte i det siste. Jeg er 17 år, så er egentelig litt flau :blush:

Så star wars III her i dag, og felte en tåre på den. Blir så utrolig sinna sammtidig som jeg blir lei meg når annakin blir slem.

En annen film jeg også felte en tåre over var Cats. Jeg har et svakt hjerte for musikaler, og cats tar for seg et utrolig viktig tema på en fantastisk måte.

Lenke til kommentar
Hør nå her!!

Det er INGEN her som prøver med viten og vilje å spoile for å ødelegge filmopplevelsen for andre. Men her på forumet diskuterer vi film, og da er det uungåelig at vi en rekke ganger kommer inn på handlingen i filmene og spesifikke scener.

Det hadde blitt håpløst hvis man skulle hatt spoilervarsel for hver småting som refereres til i filmene.

5115363[/snapback]

I tråder som handler om en spesiell film, eller kanskje en spesiell serie kan man såklart spoile litt. Men dette er en tråd hvor hver eneste film som er laget kan bli nevnt. Og da er det skikkelig dårlig gjort å spoile viktige hendelser i de filmene man nevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...