Acrid Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jammen, det er jo vår egen feil at vi ikke har sett de filmene. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Man må ikke ha en begrunnelse, det holder fint med kun filmnavn. De som har sett filmene, vet som regel hvorfor man begynner å gråte av filmene. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Man må ikke ha en begrunnelse, det holder fint med kun filmnavn. De som har sett filmene, vet som regel hvorfor man begynner å gråte av filmene. 5112469[/snapback] Synes det blir litt for mye spoilerhysteri nå! Hver minste referanse til filmens innhold blir referert til som spoiler. Det må da være lovlig å diskutere filmens handling utover tittelen, og jeg synes det er totalt unødvendig å legge på spoilervarsel for hver minste ting. Snart ender vi vel opp med kun topicer alla "hvor mange dvdfilmer har du"!! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Herre min hatt, skal man ikke bruke spoiler-tag'en når man bare må si at hovedpersonen i den og den filmen dør på slutten? Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Bruk sunn fornuft! Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 (endret) Bruk sunn fornuft! 5112746[/snapback] For å sitere deg fra en tidligere tråd..."Synes du skal holde deg borte fra Film/tv gruppen hvis du ikke tåler såpass." Bare for å være skikkelig usaklig her. Du kan jo alltida lage en liknende tråd med spoilers, siden du åpenbart har stor interesse for å legge inn spoilers. Endret 6. november 2005 av Wipeout Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Er det virkelig sånn at ingen klarer å skrive "<sett inn filmnavn her> fikk meg til å gråte" og i stedet absolutt må spoile? 5111762[/snapback] Kun filmnavnet er uinteressant her, det må også en begrunnelse. Synes du skal holde deg borte fra Film/tv gruppen hvis du ikke tåler såpass. 5111830[/snapback] Jeg synes folket kan bruke den splitter nye spoiler-funksjonen. Det er jo en grunn til at vi har den. 5111908[/snapback] Oj, hvor finner jeg denne? (for lat og dum til å finne selv) Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Oj, hvor finner jeg denne? (for lat og dum til å finne selv) 5114191[/snapback] Glint er sint [Spoiler]Glint er sint[/spoiler] Lenke til kommentar
fneder Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Remember the Titans. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Enig med Bond007 her, må da være grenser til spoilerhysteri. Må da kunne nevne hva en 6år gammel film handler om Og hvis du er så redd for spoilers er det bare å holde seg unna de trådene det lyser spoiler av, slik som denne. Sunn fornuft er en fin ting Lenke til kommentar
whaley Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 The Pianist den avsluttende piano scenen er bare genial.. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Da foreslår jeg igjen at de som har så forbanna lyst til å avsløre hva som skjer i filmene bruker spoilerfunksjonen slik at vi blir glade og fornøyde alle sammen. Da kan både vi som ikke vil få handlinga avslørt, og de som vil avsløre fortsatt lese samme tråd. Jeg kaller det iallefall sunn fornuft, og med dette så gidder jeg ikke diskutere hvorvidt vi skal spoile eller ikke. Det har blitt nok avsporing som det har. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Hør nå her!! Det er INGEN her som prøver med viten og vilje å spoile for å ødelegge filmopplevelsen for andre. Men her på forumet diskuterer vi film, og da er det uungåelig at vi en rekke ganger kommer inn på handlingen i filmene og spesifikke scener. Det hadde blitt håpløst hvis man skulle hatt spoilervarsel for hver småting som refereres til i filmene. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Å si at hovedpersonen dør er IKKE en "småting". Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 Jeg ser nå egentlig på han som mer en Bi-rolle. Hanks er uansett hoved-hovedrollen. Jeg skjønner fint hva du mener, og jeg er enig, men jeg synes ikke det er så stort at han dør i denne filmen. Det var jo på en måte hele tiden meningen at han skulle bli drept så. Uansett er det andre twister i filmen som jeg finner mye mer fornøyelig, og som jeg ville vært mye mer irritert for å se postet her uten spoiler-warn. Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 6. november 2005 Del Skrevet 6. november 2005 My Little Pony Lillefot & Vennene hans Denver SuperTed <snufs, snufs> Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hmm, jeg kan nevne de filmene som har fått meg til å gråte i det siste. Jeg er 17 år, så er egentelig litt flau Så star wars III her i dag, og felte en tåre på den. Blir så utrolig sinna sammtidig som jeg blir lei meg når annakin blir slem. En annen film jeg også felte en tåre over var Cats. Jeg har et svakt hjerte for musikaler, og cats tar for seg et utrolig viktig tema på en fantastisk måte. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Hør nå her!! Det er INGEN her som prøver med viten og vilje å spoile for å ødelegge filmopplevelsen for andre. Men her på forumet diskuterer vi film, og da er det uungåelig at vi en rekke ganger kommer inn på handlingen i filmene og spesifikke scener. Det hadde blitt håpløst hvis man skulle hatt spoilervarsel for hver småting som refereres til i filmene. 5115363[/snapback] I tråder som handler om en spesiell film, eller kanskje en spesiell serie kan man såklart spoile litt. Men dette er en tråd hvor hver eneste film som er laget kan bli nevnt. Og da er det skikkelig dårlig gjort å spoile viktige hendelser i de filmene man nevner. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Danser med ulver. Når ulven kommer tilbake hele tiden.. *snufse* Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 7. november 2005 Del Skrevet 7. november 2005 Herregud, spoilet ikke med vilje heller da. Var ikke klar over spoilerfunksjonen før det ble sagt i denne tråden. Satt på bussen idag da noen folk baki begynte å snakke om handlingen i Izzat. Kunne gjort som flere her og blitt hysterisk, kjeftet på de og krevd spoilervarsel, eller jeg kunne latt vær. Jeg satt iro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå