UAM Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tro de fleste som faktisk har vært med om litt i den virkelige verden endrer seg på det området. Njål får bare vente til han kommer seg ut av TV stolen å blir tørr bak ørene. Lenke til kommentar
Papillon Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tro de fleste som faktisk har vært med om litt i den virkelige verden endrer seg på det området. Njål får bare vente til han kommer seg ut av TV stolen å blir tørr bak ørene. Det handler om å kunne leve seg inn i filmer, noe du tydligvis sliter med. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Tro de fleste som faktisk har vært med om litt i den virkelige verden endrer seg på det området. Njål får bare vente til han kommer seg ut av TV stolen å blir tørr bak ørene. :!: Det er ikke særlig modent å tro at det "tøft" å ikke la seg påvirke følelsesmessig av film, bøker, teater, hva det måtte være. Det er en typisk tenårings-gutt-holdning. Ën del av filmene nevnt her er heller ikke '"fiktive tragedier", men dramatiserte gjenfortellinger av virkelige, jævlige historier (The Elephant Man, Hotaru no haka, La Passion de Jeanne d'Arc). Tror kanskje jeg er noe eldre enn deg, tørrere bak ørene, og har opplevd en del mer enn deg. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det handler om å kunne leve seg inn i filmer, noe du tydligvis sliter med. Ja, vi sliter alle med noe....... Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Det er ikke særlig modent å tro at det "tøft" å ikke la seg påvirke følelsesmessig av film, bøker, teater, hva det måtte være. Det er en typisk tenårings-gutt-holdning.Ën del av filmene nevnt her er heller ikke '"fiktive tragedier", men dramatiserte gjenfortellinger av virkelige, jævlige historier (The Elephant Man, Hotaru no haka, La Passion de Jeanne d'Arc). Tror kanskje jeg er noe eldre enn deg, tørrere bak ørene, og har opplevd en del mer enn deg. Det er faktisk svært umodent å påpeke umodenhet i fullt alvor. Jeg forstå at du ikke ser den lille humoren innlegget mitt var krydret med. Selvironi er et stikkord i den sammenheng. Slapp av du og gråt av hva du vil. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Tror kanskje jeg er noe eldre enn deg, tørrere bak ørene, og har opplevd en del mer enn deg. Har ikke tenkt til å stå og måle tissefant med deg, så lar den stå ubesvart............ Edit: og og å har jeg tydeligvis problemer med til tross for min høye alder. Endret 11. oktober 2005 av UAM Lenke til kommentar
Njål Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Har ikke tenkt til å stå og måle tissefant med deg, så lar den stå ubesvart............ Har ingen anelse om, og heller ingen interesse av, hvem av oss som har størst tingeling, men det var du som bragte livserfaring, og evt tørrhet bak ørene (og dermed implisitt alder) på bane. Og jo, jeg tror jeg så "humoren" du "krydret" innlegget ditt med, men har litt problemer med å se det selvironiske fra din side? Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) karius og baktus gråt jeg av da jeg var liten... American history x er og så veldig trist. men gråter ikke... bare nesten... Endret 11. oktober 2005 av norma_saw Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Jeg gråt ikke, men jeg fikk nesten Tårer i øynene da "kona" til William Wallace(Braveheart) Blei drept av Engelskmennene, og jeg fikk nesten tårer i øynene da han skulle ta hevn, det var liksom bare så ekstremt bra Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 trur aldri jeg har felt en tåre når jeg har sett en film, men en film som rørte meg var Million Dollar Baby Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 (endret) Huff da, felle tårer av filmer ... jo har gjort det jeg og... Schindlers List(e): Mot slutten der med den lange rekka med overlevende etter KZ leirene, sammen med musikken Synes og spes scenen der den vesle pjokken leter etter et sted å gjemme seg. The Pianist/Pianisten: Er for mange tåredryppende scener i den filmen til å kunne nevnes. Halve filmen er nesten en stor tåreperse . The Killing Fields, i starten, i en flyktingeleir... Mot slutten med den vesle gutten . Ellers feller som regel jeg aldri tårer av filmer. Edit: Fjernet spoilers! Endret 12. oktober 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 11. oktober 2005 Del Skrevet 11. oktober 2005 Synes du skulle skrevet et lite spoiler varsel på toppen av det innlegget der. Var liksom veldig til spoilere du klarte å få med Må nevne slutten av Braveheart. Synes det er den beste slutten, noen gang laget i en film. Føler så med William Wallace i slutten, at jeg får klump i halsen. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Synes du skulle skrevet et lite spoiler varsel på toppen av det innlegget der. Var liksom veldig til spoilere du klarte å få med Må nevne slutten av Braveheart. Synes det er den beste slutten, noen gang laget i en film. Føler så med William Wallace i slutten, at jeg får klump i halsen. Auau beklager , var ikke DET jeg ville med innlegget Innlegget er så godt som redigert Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Vekker opp denne tråden jeg. Begynte nettopp å gråte av denne filmen: Tombstone: The History of the Undertaker (2005) Dette var rett og slett vakkert. 8 timer lang dokumentar om The Phenom. Er det noe galt med meg siden jeg gråter av en wrestling-dokumentar? Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Galt? Nei. Men jeg tipper du ville vært ... interessant for en psykolog Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 (endret) Jeg felte tårer av Ladri di biciclette. Utvilsomt det vakreste far-og-sønn-forholdet jeg noen gang har sett blitt portrettert. Filmer trenger ikke å være så triste for at jeg skal lekke, bare vakre. Definér det den som kan. Endret 1. november 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. november 2005 Del Skrevet 1. november 2005 Men jeg tipper du ville vært ... interessant for en psykolog 5091004[/snapback] Ironisk med tanke på at jeg studerer psykologi. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 He he. Da gråter du kanskje av hvor fjerne fra faget Analyze This og Analyze That er da Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 Løvenes Konge Pianisten Schindler's Liste Sum = tristhetsbasert og hulkendesretta Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. november 2005 Del Skrevet 2. november 2005 er nok noen filmer ja. Men de som er verd og nevne er "meet joe black" og "A.I" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå