Gå til innhold

UPC Chello Pluss leverer ikke rett hastighet

Anbefalte innlegg

UPC chello pluss skal nå levere 4096 kbps nedlasting i følge UPC . Men jeg har fortsatt bare 2048 kbps nedlastingshastighet, og betaler 479 kr/mnd.

2048 kbps er hastigheten til chello classic, som koster 379 kr/mnd.

Vet ikke om det er flere enn meg som har det på samme måten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy flate! Bra at de oppgraderer, men det hadde kanskje vært en idé å si fra til kundene også?? Hadde jeg ikke tilfeldigvis lest denne tråden hadde jeg ikke visst noe om dette! Det er ikke akkurat sånn at jeg er innom UPC/Chellos sider stadig vekk heller, for å si det sånn.

Ja ja - takk for tipset.

Lenke til kommentar
Fy flate! Bra at de oppgraderer, men det hadde kanskje vært en idé å si fra til kundene også??

Nå sto jo dette rimelig tydelig på et vedlegg som fulgte med den siste fakturaen min ihvertfall... Og så står det på nettsidene deres.

Man kan ikke forvente at de skal ringe rundt for å si ifra om sånt synes jeg.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Jeg får eFaktura, og for det første ser man 'aldri' på disse, for det andre sto det ikke noe om dette på den siste, når jeg nå tok en titt på den.

For det tredje er det vel ikke verre enn å sende ut en informasjons-mail til alle sine kunder. Tar dem ikke så mange klikk det, vi ligger vel alle i databasen deres.

Lenke til kommentar
For det tredje er det vel ikke verre enn å sende ut en informasjons-mail til alle sine kunder.

Det kunne de jo gjort, men det er mange som ikke har registrert noen e-post hos dem.

Jeg f.eks. - har vel ikke sjekket chello-mailen min på flere år siden jeg aldri bruker den :)

Ellers trodde jeg at den info-lefsa som kommer noen ganger i året sammen med fakturaen (var denne det sto i) også ble sendt til de som hadde e-faktura slik at man var sikker på å dekke 100% av kundene uansett, men slik er det tydeligvis ikke. Det er jo litt svakt/dumt av dem siden det er i denne de også reklamerer for endringer og nye tjenester innen tele/internett/TV som de håper å tjene penger på.

Endret av Shimano
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...