WinchesterAmd64 Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Eg fekk meg eit nytt Msi K8n Neo 2, etter at eg sette alle delane ihope ville ikkje dataen starte, eller det kom ikkje noko på skjermen. Etter på prøvde eg med ein gammal ram brikke og då starta dataen. Men eg klarde ikkje å installere windows xp. Rammen som eg brukte fysst var Crucial pc2100 2x 512. Strømforsyninga er ei bzerk, og eg har ein winchester prosessor. Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva slags ram var den du brukte for og få det til, og hva skjer når du forsøker og legge inn win-xp? Lenke til kommentar
WinchesterAmd64 Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Det står ikkje ka rammen heiter på brikka, men det virker ikkje no ikkje me den heller no. På windows innstalleringa, var eg ferdig me å laste inn windows filene, også stoppa dataen, då sto da berre ein kvit strek å blinka på svart bakgrunn. Lenke til kommentar
Data-aid Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Har du forsøkt med bare en brikke? Hva slags prosessor bruker du? Hva skjer når du prøver og starte? Har du MSI d-bracket? i tilfelle, hva forteller den deg? Lenke til kommentar
WinchesterAmd64 Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Har du forsøkt med bare en brikke?Hva slags prosessor bruker du? Hva skjer når du prøver og starte? Har du MSI d-bracket? i tilfelle, hva forteller den deg? Jepp, har forsøkt med berre ei brikke, funka ein gong (ei lita stond). Eg har ein winchester cpu. Når eg prøver å starte, alle viftene starter, cdstasjonane startar, men den lyden so kjem når dataen startar skikkeleg, kjem ikkje. d- bracketen lyse rødt på alle prikkane, men når da funka ei lita stond, begynnar lysa som normalt. Då dataen hang seg etter at eg prøvde å installere windows lyste alle lysa grønt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå