Fat_ASS Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 noen andre som har lagt merke til at det er mye lavere lyd i den ene ørepluggen en den andre på D500??? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Den feilen skyldes gjerne defekte headsett. Kontakt SAmsung, så burde de gi deg et par nye.. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Den feilen skyldes gjerne defekte headsett.Kontakt SAmsung, så burde de gi deg et par nye.. telefonen er helt ny! headsettet aldri brukt før i går! hvordan skal jeg kontakte dem da? Link? Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Den feilen skyldes gjerne defekte headsett.Kontakt SAmsung, så burde de gi deg et par nye.. telefonen er helt ny! headsettet aldri brukt før i går! hvordan skal jeg kontakte dem da? Link? Om tilfelle er at de er defekte OG helt nye, synes jeg du har krav på et nytt.. Du kan jo også kontakte stedet du kjøpte telefonen, men da vil de nok ha den til sjekk og bla bla bla *penger penger* Sende mail til samsung, finnes sikkert en mailadresse på www.samsung.no. Om du er heldig spanderer de nye, om ikke tipser de om et sted hvor det selges... Enkelte produsenter som Asono oppfordrer til å kontakte dem får nye hodetelefoner om de andre er defekte... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå