Beatnut Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 For mange år siden spilte jeg ett ubåt-spill. Husker ikke hva det het og grafikken var sinnsykt dårlig, spillbarheten det samme. Men likevel syntes jeg det var kult å spille. Derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle skaffe meg ett litt nyere ubåt-spill og se om det var noe morsomt. Kan noen tipse meg om ett sånt spill som du synes er bra og hvorfor du synes det er bra? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Hvilken sjanger liker du ? Liker du litt mer moderne ubåt-spill, anbefaler jeg deg Subcommand. Absolutt utfordrende for den som måtte ønske nok knapper å henge fingrene i. Dette er et spill jeg selv ikke har forstått skikkelig, grunnen vanskelighetsgraden(ok, jeg kan fyre av en torpedo, og kjøre sikk-sakk, men det er så utrolig avansert!). Spillet er kanskje litt gammelt, men det beste(!) på sitt felt(ubåtspill, moderne modeller ). Hvis du er den som liker ubåter fra annenverdenskrig, er Silent Hunter 3 å anbefale. Har kjøpt det selv, og er storfornøyd med det Detaljene er temmelig gode, og det er utrolig vakkert å seile avgårde om kvelden eller morningen. Har forresten hatt mye gøy med mission editoren, der jeg plasserer så mange skip som mulig og får et forrykende fyrverkeri idet de begynner å fyre av kanoner mot hverandre. Du kan jo også ta en kikk på subsim.com og se hva du liker der. Endret 11. juli 2005 av Ozelot Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Silent Hunter 3 er utvilsomt det beste (eneste?) skikkelige ubåt-spillet de siste årene. Det har glimrende grafikk, ekstremt mange knotter og brytere å manipulere, men likevel ikke umulig å sette seg inn i på en kveld. Jeg anbefaler å kjøpe, ikke laste ned, for man TRENGER manualen til slike store simulatorer. Lenke til kommentar
Beatnut Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Om det er 2 verdenskrig eller moderne spiller ingen rolle. Bare det er en god sim. Etter de tips jeg har fått av dere, tenker jeg nok at Silent Hunter 3 kan være noe å gå for. Tror faktisk at jeg så det nede på min lokale Spaceworld-sjappe til 199.- NOK forrige uke. Takk for tipsene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå