heinoe Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Kameraet mitt virker ikke på den nye K750i min , det som skjer er at eg holder inne knappen så kommer den grønne prikken oppi hjørnet opp og den firkantede fokusen blir også grønn . Ingenting mer skjer uansett hvor lenge eg holder knappen inne . Di første dagene kunne det hende at det ble tatt et bilde men det var egentligt bare flaks å eg gjorde ingenting spesielt . Er det noe du må jere utenom å ta ned kameradekselet for så å ta bilder , noene innstillinger kankje ? Er dette en vanlig feil , går det ann å oppgradere softwaren kanskje det fikser problemet ?? Hvis eg i så tilfelle gjør dette får eg da fortsatt garanti hvis eg finner ut at det ikke hjalp og eg sender den inn til reparasjon ?? Kjøpt den på mobillan.no Lenke til kommentar
eikum Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Trykk på; *>*<<*<* også skjer du hvilken versjon du har Tror ant. du må oppgradere denne Endret 11. juli 2005 av eikum Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 @heinoe Jeg tror kanskje rett og slett at du ikke trykker knappen langt nok ned. Knappen har to trinn.. halveis ned så fokuserer den, så trykker du hardere.. da tar den bilde. Hvis du har gjort dette så låter sikkert dette dumt og da er det noe feil på tlf. din. Dette er ikke en kjent feil som har med programvaren i telefon å gjøre så jeg har ingen tro på at dette rettes ved en eventuell oppdatering. Lenke til kommentar
heinoe Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Så det er to trinn på knappen ja Håper denne tråden blir lukket nå Hehe takk for svaret så fekk eg bukt me detta utruligt teknoligisk vanskeliga problemet , to trykk på knappen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå