Gå til innhold

Problem med å sende ringetoner med 6681

Anbefalte innlegg

Var så fornøyd for en liten stund siden, hadde endelig kvitta meg med min k700i(største drittmobilen jeg har hatt :nei: )Og skaffa meg ein 6681:d Men så viste det seg at det ligger en kopisperre på mobilen slik at jeg ikke kan sende ringetoner og andre beskyttede filer, hverken via mms eller bluetooth :( ... Hadde samme problemet med min N6600 men der fant jeg et progra, men finner ikke dette lenger.. Noen som har noen programmer eller eventuelle "lovlige" crack elns så please hjelp meg!?? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk ikke hørt om Kopisperrede ringetoner osv :hmm: Men hvis det er de som er Standard på mobilen, så kan det hende det ikke funker, vet ikke helt, men i såfall, hvis det er kopi sperre på de, som du sier. Så er det STRENGT forbudt å ha noe program som fikser det problemet :mad:

Lenke til kommentar

Hva er det som foregår på dette forumet??? OMG!

Hvem bryr seg vel om programma er lovlige eller ikke???

Hadde et program en gang, mener at det heter mms'it ELNS. Men er ikke sikker. Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Hva er det som foregår på dette forumet??? OMG!

Hvem bryr seg vel om programma er lovlige eller ikke???

Hadde et program en gang, mener at det heter mms'it ELNS. Men er ikke sikker. Noen som kan hjelpe meg?

Hvis du leser retningslinjene så ser du at ulovlig program osv, ikke skal nevnes.

"Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet."

Lenke til kommentar

Fazzah: Denne godtok du når du registerte deg her:

http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60

Vennligst les godt igjennom denne så vil du sjå at brudd på kopisperrer o.l er ikkje noko som dette forumet er interessert i.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

JanEirik

Lenke til kommentar

Jeg synes det blir litt krisemaksimert her. :hmm:

Jeg ville ha en ringetone fra en cd jeg hadde kjøpt. Derfor rippet jeg cd'en (som er lovlig for eget bruk). Deretter "klippet" jeg ut introen på den låta jeg ville ha, og lastet den ned på min N6670. Så ville min kone også ha denne introen som ringetone (felles økonomi og begge eier cd'en). Men jeg fikk da ikke overført denne via BT. Derfor kjøpte jeg ProfiMail, som inneholder ProfiExplorer, som igjen lot meg sende denne introen til min kones mobil. Dette er ikke å bryte en kopisperre. Jeg regner med at dette forumet forholder seg til norsk lov.

Lenke til kommentar

:innocent: Hehe, takker for alle svar:D

Skal lastes ned med en gang :D

For å forsvare meg litt, så må jeg få si at et mobilforum, der man ikke har lov å snakke om "litt på kanten" programmer, blir(uten å kritisere) Ett mindre hjelpsomt forum :p Det fins vel ingenting ulovlig med selve programmet? Kommer vel an på hvordan man utnytter programmet :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...