Kelben Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jeg skal kjøpe meg PC til rundt 17.000kr, men vil spare inn litt på kabinettet da mine 2 alternativ er: Thermaltake + strømforsyning= ca 2000kr Eller dette: X-Gear Xyclops PreMod kabinett SØLVGRÅ ATX, 400W, USB/FW+Audio, 3x80mm vifte Er bare 595kr! KLIKK HER for å se det Hva synes dere? Holder X-Gear ? Lenke til kommentar
SonOfBodom Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Vel, du får jo hva du betaler for! Siden du allerede har bestemt deg for å kjøpe deler for 17.000, ville jeg også i investert i et kabinett av ordentlig kvalitet! Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Sjekk ut diverse Lian Li kabbis hos Microplex...du får det du betaler for...Du kjøper ikke en pc til 17 laken,og putter inn i en pizza eske. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Tviler på at det er noe kvalitet på det, og som sagt: Du får det du betaler for (unntaket på regelen) Dette kabinettet skal være ganske bra, og du får mer enn det du betaler for. Skal du "toppe heile driden", så kjøper du denne PSU`en i tillegg, da har du en god og stabil PSU, som i tillegg passer fint i kabinettet (og lager nesten null lyd) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Personlig syns jeg det X-Gear kabinettet der var direkte heslig. Ville uten tvil gått for "unntaket på regelen" som sigen linker til. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Å spørre om et slikt ferdigmoddet kabinett er noe serlig her på HW er som å dra til Amerika og spørre om de tror Bin Laden er en grei kar Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Thermaltake Soprano NorthQ 400 Watt ca 1300 kr. Jeg vil kanskje vurdert dette oppsettet. Har NorthQ selv og det er ikke den som bråker mest i pcn min, faktisk ingenting som bråker der i gården Dessuten vil 120 mm foran og bak i kabinettet sørge for god luft flyt, samtidig som støy nivået ikke blir altfor høyt. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Er helt enig med SonOfBodom! Investèr til CM Stacker, Lian Li, Silvestone eller Chieftec å få god kvalitet.. Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) CHIEFTEC FOR THE WIN! -------------------------------------------------------------------- ÅH! mitt gode gammle Chieftec Dragon Fulltower! du har vært meg trofast i alle disse år! gitt meg god plass! greie temps! Stili design (med litt modding da self.) Du har fungert som trapp når jeg skal skifte lyspære på høye steder, og du har vært min stol når noen bøffa den(om jeg finner ut hvem som gjorde det, da blir det bråk!!!) kort og godt, så har du vært min beste venn flere år, og vi håper på enda noen år sammen, før jeg invisterer i et Lian-Li Kabbiss til 3k, og setter deg i vinduskarmen til utstilling -dedikert til mitt trofaste Chieftec Dragon Fulltower- --------------------------------------------------------------------- EDIT: wohoo! passert 200 innlegg Endret 12. juli 2005 av ZeS Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 jeg ville anbefalt denna: bZerk Miditower m/display kan du jo enten velge svart eller sølv Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 jeg har unntaket til sigen. ekstremt formøyd. uanz hva du gjør ikke kjøp færdig modda.. Mist 500w er et godt valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå