richardchristy Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Gjorde det umulige, klarte å søle cola i min helt nye Toshiba M200 Tablet her om dagen. Nå funker bare CTRL og CAPS tastenë på tastaturet og jeg må fikse det. Har åpnet den å tatt ut tastaturet, det er bare det som er utsatt, altså trenger jeg bare nytt tastatur. Hvor skaffer jeg? Er det bare Toshbia som selger deler til sine bærbare, eller er det liksom noen verksteder/butikker som kan skaffe til allslags bærbare? Uannsett, hvor skaffer jeg nytt tastatur? Hvor mye vil det koste sånn ca når jeg selv setter det inn? Endret 13. juli 2005 av jorgen_veisdal Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 13. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2005 Ingen som har ødellagt noe på sine bærbare og måtte kjøpt nye deler? Lenke til kommentar
the animal Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) eneste hintet jeg kan gi deg er DENNA men vet ikke åssen det er med levering HER er tastaturet Endret 13. juli 2005 av the animal Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Du vil vel helst ha norsk tastatur vel? Kontakt en norsk Toshiba forhandler, der du kjøpte den kanskje? Koster vel mellom 350kr og 650kr hvis det normale priser på Toshiba. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå