EirikO Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Har en maskin som jeg har brukt uten skjerm en stud (nettverk-kabel for å få tilgang til data...). Men nå som jeg har satt tilbake skjermledingen er alt fortsatt svart. Skjermen skruer seg av når jeg kommer inn i windows... (Men fungerer i oppstarten) Virker som at maskinen tror det er en annen skjerm om er aktiv.. men er jo ikke så lett å endre dette når skjermen er svart.. Har prøvd å restarte, uten at det var veldig vellyket.. Noen som vet hvordan jeg kan sette tilbake skjerminnstillingene til denne skjermen? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) Start opp i sikkermodus (slå løs på F8 før loading-skjermen kommer under oppstart), og gjør de endringene som trengs. Endret 11. juli 2005 av Loomy Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Det har jeg prøvd.. men det fungerer ikke.. får ikke endret noen skjerminnstillinger så lenge jeg er i safemode... Andre forslag? Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 det kan hende at du må installere noe skjermdriver, men det blir jo også litt vanskelig da du ikke kommer inni Windows på vanlig måte. hmmm. hvilket Hovedkort og bios har du? hvis du har et MSI kort kan du endre MB`en på skjermkortet ditt. er ikke sikker på at det funker, men. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 hvilket Hovedkort og bios har du? Aner ikke.. Men det er en litt sliten Compaq Pressario... Er vel en 5-6 år, tenker jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå