FenrisC0de Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Oki, går på Oslo Katedralskole nå, og skal starte i 2. gym (VK1), men har mistet passordet mitt til vigo.no slik at jeg kan ikke logge meg inn og svare på plassen min. er det noe problem tror dere? Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvorfor ringer du ikke de som har med dette å gjøre? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Nei, det skal komme i posten hever rådgiveren på skolen min. Var så mange og ringte å ba om det så de har vist begynt med det, men om det ikke har kommet om 2-3 dager kan duvel bare ringe folka. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 fikk det via sms og mail i dag jeg Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Sa jo det post = sms og mail i mine øyne Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Du har sikkert allerede fått løst dette nå, lell: Jeg fikk ikke tilsendt melding på mail eller sms, og hadde selv mistet passordet. Sendte så en mail til rådgiveren min, og fikk passord og brukernavn sendt tilbake. (Hvordan han vet dette, er meg et lite mysterium, iogmed at brukernavn/passord kom i forseglede papirer). Fikk logget meg inn, og godtatt skoleplassen. Har fortsatt ikke fått sms Poeng: ring eller send mail til rådgiveren på skolen din, han kan klare å finne frem til passord og brukernavn for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå