Erlendz Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Bare lurer på hvorfor Milan spissen alltid blir omtalt som "Sjevtsjenko" i norske medier. Heter han ikke Andrei Schevchenko? Ett eksempel på Sjevtsjenko. Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Jo, det stemmer det! Men lurer litt på om det ikke er Andrej, med "j" på slutten... men det er jeg overhodet ikke sikker på. *Korttidsminne-foreningen* Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Jo, det stemmer det!Men lurer litt på om det ikke er Andrej, med "j" på slutten... men det er jeg overhodet ikke sikker på. *Korttidsminne-foreningen* Jamen uansett. Hvorfor blir han omtalt som Sjevtsjenko i norske medier? Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Fordi norske medier ikke kan uttale navn som er litt mer kompliserte enn ett vanlig etternavn som olsen eller hansen eller noe slikt. Slik er det Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Uttale ja... men jeg er enig med OterOter, synes dette er litt teit. Tenk om Henry skulle blitt skrevet "Arrrriii" liksom... Dårlig eksempel, jeg vet det! Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Bare lurer på hvorfor Milan spissen alltid blir omtalt som "Sjevtsjenko" i norske medier. Heter han ikke Andrei Schevchenko? Ett eksempel på Sjevtsjenko. Norske aviser og europeisk fotball, er vel ikke akkurat den beste kombinasjonen, gitt... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 På AC Milan's offisielle sider, står han listet opp som Andriy Shevchenko. Så da regner jeg med at det er riktig. mvh Pantera Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Som United fans burde du vel også ha fått med deg at den norske kommentatoren kalte Paul Scholes for Paul Jokes gjennom hele kampen mot Arsenal der United vant 4-2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå