HedHunter Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg kjøpte en Thermaltake Coolpad hos psdata. 4673265[/snapback] Er det USB 2.0? Lenke til kommentar
Badger Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg har letet litt på internett, så fant jeg denne. (Antec Notebook Cooler Pearl) Funker disse bra? Fins det flere lignende produkter på markedet. Har noen erfaringer med disse? Hei og hå, Eg hekter meg med på denne tråden ... har ein Acer Ferrari 3200 som treng godt med luft når den går for fullt. Antec Notebook Cooler ser veldig bra ut, har nokon kjøpt den og kan seie noko om det er verdt å investere nokre hundrelappar på? Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 23. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2006 Jeg kjøpte "Thermaltake Coolpad" hos psdata. Funket veldig bra. Den har også en usb2.0 hub og ekstern strømforsyning, noe som kommer godt med. En stund var jeg helt avhengig av den. Men nå har jeg fjernet støv og skiftet kjøepasta til cpu. og den er nesten likegod som ny... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå