feherzabidi Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 (endret) hei for noen dager siden fikk jeg problem med IE og opera, når jeg skriver en addresse og trykker ENTER så får jeg denne melding (En construcción El sitio al que intentó conectarse no tiene en este momento una página predeterminada. Es posible que esté en proceso de actualización. -------------------------------------------------------------------------------- Inténtelo de nuevo más tarde. Si el problema continúa, póngase en contacto con el administrador del sitio Web. ) hver gang, men firefox funker helt fint. jeg kjørte antivirus med den finner ingenting, så instalerte windows på nytt, men etter ti min på nettet kom problemet tilbake. har noen et godt tips! jeg har norton antivirus 2005 mvh feher Endret 11. juli 2005 av feherzabidi Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvilken feilmelding? Prøv et scan med ad-aware. (det er gratis) Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Hvilket språk har du innstallért IE på? Lenke til kommentar
feherzabidi Skrevet 11. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2005 Hvilket språk har du innstallért IE på? norsk !!!!! jeg kjørte både spyware og adware, men det hjelper ikke!!! mvh Lenke til kommentar
feherzabidi Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Hei Jeg løste problemet :!: løsningen er å åpne en internett side verktøy->alternative for internett ->tilkobling -> LAN instillinger hvis du finner en hakke på proxy så ta av den, så alt er tilbake til normalt. mvh feher Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå