Brekke Skrevet 11. juli 2005 Del Skrevet 11. juli 2005 Halla jeg lurte på om det er mulig å oppgradere en bærbar pc Har en 4 år gammal acer som jeg nesten ikke bruker men tengte jeg sku ta den i bruk igjen men syns den jobber så treigt tengte jeg bare sku oppgradere prosessor og minne (hvis det går da) Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 ja, her kan jeg få hjelp også kanskje.. skal oppgradere minnet på min FS Amilo 1630. Er det noen som vet om dette lett lar seg gjøre? Å kjøpe ny cpu og minne til en gammel bærbar hørtes dyrt ut forresten.. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. juli 2005 Del Skrevet 13. juli 2005 Prøv evnt å få tak i brukt minne, og muligens raskere harddisk. Noe mer er det vel ikke lønnsomt å bruke på noe så gammelt. Lenke til kommentar
rikardo Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Tips kan jo være ebay... mye rart til mye rart der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva med å slenge opp spesifikasjonene på maskinen din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå