Gå til innhold

Hvilket p2p program innholder ikke 100% spywire?

aas146

Anbefalte innlegg

Hei jeg har nettop fjernet p2p kazaa fra pc en min,

fikk vite av mange kamerater at den innholder spywire so jeg fjernet den.

Hvilket p2p program er det som ikke innholder spywire?.

Har opplevd her po nettet at mange har problemer med kazaa so jeg anbefaler o fjerne kazaa so fort som mulig til de som har kazaa..

Takk

[ Denne Melding var redigert av: aas146 på 2002-07-29 02:05 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stikk innom http://www.cnet.com , og last ned et programm som heter ad-aware. det søker igjennom registeret, filer mm etter spyware.

av alt det som blir funnet er det kun det møkket fra cydoor som har sammenheng med kaaza.

med ad-aware så kan du også fjerne spywaren, det er bare det at kaaza ikke vil kjøre om du fjerner cydoor'et manuelt. du klarer heller ikke å få fjernet cydoor etter at du startet kaaza programmet (litt ukult for dem som kjører den i oppstarten...)

det ligger en how-to-remove-cydoor-from-kaaza her et eller annet sted på hw.no, søk i eldre artikler.

første gangen jeg kjørte ad-aware fant den 23 små programm-snutter som overvåket mine aktiviteter på nettet... hørte jeg noen skrike privatlivets fred og rett??? disse firmaene gjør nok hva som helst for å få tak på dine og mine surfevaner, hva det er vi søker etter på kaaza, osv osv.

man blir nesten tvunget til å kjøre inn en egen firewall, bare for å holde snokere unna. det er ikke lenger bare 14-åringen på gutterommet, men det er direktøren for et multi-millioner selskap som har lyst til å se hva vi holder på med...

det får deg liksom til å undres litt... en snottis på knapt 14/16 år klarer å komme seg inn stort sett der han vil, uten noen form for økonomiske ressurser å gå på (annet enn pengene som han tjener på avisruten). hvor langt tror dere ikke at et større firma klarer å komme da???

jeg tror ikke at cydoor avinstalleres når du fjerner kaaza, men at du må fjerne det manuelt

for de som har litt roen på åssen regedit funker, så er det å søke opp alle nøkler og verdier med cydoor, og fjerne dem. husk på å ta backup av registeret først!!! lite kult å måtte installere windows på nytt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...